פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אנחנו מנויי אינטרנט בחברת 013 מזה שנתיים לפחות
לפני כשבועיים ב 22.8.2011 קיבלנו "מתנה" - טלפון קווי לחודש.אלף שיחות ללא כל עלות. ובמקרה שלא נרצה להמשיך כל שהיה עלינו לעשות הוא לשלוח את המתאם חזרה לחברה.
(ההתקנה נקבעה לשבוע אחרי)
לאחר כמה ימים החלטנו לוותר על המתנה.. וכאן התחילה הבלאגן שנמשך כבר שבוע וחצי.
ראשית הודיעו לנו שאנחנו מחוייבים בשמונים ש"ח על ביטול "המתנה".אחרי דין ודברים וטיפול מאוד לא מקצועי החלטנו להתנתק משרותם של אלה. דבר שהתגלה כבלתי אפשרי.
מעבירים אותנו מאחד לשני כמו כדור פינג פונג
המענה לסגירת החשבון באחד המקרים היה טריקת טלפון שלהם
בגדול:
טיפול רשלני, לא מקצועי מחפיר ומשפיל בעיקר בשביל החברה הזו, שמתיימרים להיות נחמדים כל עוד ידם בכיסך.
כבר פנינו למחלקת פניות הציבור שלהם, אך לצערנו גם הם נהגו בנו בדיוק באותה צורה
צר לנו שכך מתנהלת חברה גדולה ומכובדת ..... כביכול
במקום לחנך את האזרחים שיתחילו לבדוק ולשנות את הריקבון הפנימי שלהם
ואולי לכם תיהיה איזו עצה חכמה: איך מתנתקים ?!

בתודה מראש ד . ד

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה