פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול העסקה שבוצעה ברמאות מטעם חברת נטוויזין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המלאכה 15 ראש העין.48091 כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון - הטבה לתקופה של 30 ימים בטלפון הקווי של חב' נטוייזין.

לאחר אין ספור פניות טלפוניות אליי מטעם נציגת החברה לעיל שאני לקוח החברה לשירותי אינטרנט. הציעה (אפשר לומר שהפניות גבלו בהטרדה) לקבל מטעם החברה הטבה של הטלפון הקווי שלהם למשך 30 ימים ללא התחייבות ,ברצוני להדגיש ללא התחייבות כדברי הנציגה ,
כמו כן בקשתי לציין שבתום 30 ימי ההטבה אני לא מעוניין בשרות מכיוון שברשותי טלפון מטעם חברת הוט .
נציגת נטוייזין הרגיעה אותי שאין ביכולתם לחדש מעבר ל30 יום ללא אישור ממני .
בנוסף ציינתי בטופס של המתקין (קיים עותק ברשותי ) בהערה שאני לא מעוניין בשרות מעבר להטבה ובתנאי שהשרות שאני מקבל הוא ל 30 יום בלבד ולא יהיה מצב של חידוש אוטומטי .
בתום 30 ימי ההטבה (ביום ה -31 ) יצרתי קשר עם חברת נטוייזין לבדוק/ לתאם טכנאי לאיסוף המודם ונאמר לי ע"י הנציגה מחוייב ל- 18 חודשים .
הסברתי לנציגה את השתלשלות הדברים ובקשתי ממנה לבדוק את קלטת השיחה עם הנציגה מטעמם. שהבטיחה לי שמדובר בהטבה בלבד ואין חידוש באופן אוטומטי ללא אישור ממני .נציגת קשרי לקוחות מטעם נטוויזין הבטיחה לבדוק את הקלטת ולחזור אליי עם תשובה תוך שבוע .
פניתי אליהם מספר פעמים וזאת לאחר שלא חזרו אליי כפי שהבטיחו אך ללא תגובה מצידם .
מאחר והגעתי למבוי סתום אני פונה אליכם בבקשה לעזרה מצידכם מול חברת נטוייזין לבטל את השירות של הטלפון הקווי ,
כמו כן מכיוון שאני מחובר לשירות האינטרנט שלהם ופרטי הכרטיס האשראי שלי קיימים אצלם חייבו אותי על תשלום הראשון ב10/10/11 .

בתודה מראש .
גיא חננשוילי
0542208311
זמן.טלפון.עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה