פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות שלא ביקשתי והודעה על חיוב בעקבותיו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, התלונה הינה בנושא טלפוניה של 013 אך לא מצאתי את הקטגוריה המתאימה ולכן קישרתי אותה לנושא האינטרנט:
במהלך חודש אוגוסט קיבלתי פניה מ 013להתקין בביתי טלפון שלכם למשך חודש ניסיון וזאת ללא כל עלות מצידי (לא של ההתקנה ולא של השיחות החודשיות).
בתחילה סירבתי אך לאחר מסע שכנועים מצידכם נעתרתי.
נקבע התקנה לתאריך 21.08.11. לקחתי חופש מהעבודה וחיכיתי עד בוש אולם המתקין לא בא.
לאחר מספר ימים פנו אלי לשאול איך הייתה ההתקנה. בתשובה לעלבוני, נערך ברור אצלם ותואמה לי התקנה נוספת ליום 28.08.11 (ההתקנה בוצע במועד).
לאחר כחודש, משנוכחתי שאף נציג לא פונה אלי לבדוק האם אני מעוניין להמשיך את השימוש בקו הטלפון (ולהודיע לי את מחיר השימוש) או לתאם את פרוק הטלפון, צלצלתי ביום 10.10.11 ודיברתי עם נציגת שירות לקוחות בשם אורית. אני חייב לציין ששיח חרשים כמו שהיה לא נתקלתי זמן רב אני מסביר לה שאני רוצה שינתקו את הקו ויבואו לקחת את הציוד והיא מסבירה לי שאני צריך לצאת מרוצה מן השיחה. לאחר כמחצית השעה, נואשתי מלהסביר לה שהשיחה מולי אינה מתאימה לתשריט השיחה שמולה, ביקשתי ממנה 3 דברים:
1. לא לחייב אותי על הקו הנ"ל מאחר ואני לא ביקשתי אותו והוא לא מתאים לי וכמובן גם לא נתתי את הסכמתי לחייב אותי בשימוש בקו (תזכורת, הסכמתי אך ורק לקבלו לחודש ניסיון ואף אחד לא קיבל את אישורי להשאיר את הקו מעבר לחודש הניסיון).
2. שיתאמו לי טכנאי שיגיע לנתק לאלתר את הקו שאנסו אותי לקבל לחודש ניסיון.
3. לשוחח עם מנהל תורן.
כמובן שדבר מכל בקשותי לא התממש
בתאריך 23.10.11 בשעה 16:54 צלצלתי בשנית ודיברתי עם נציגה בשם יסמין שהייתה מאד אמפאטית וביקשה לנסות לעזור לי לפני שהיא מעבירה אותי למנהל. היא אף בדקה וראתה שקיימת קריאה פתוחה לשיחה עם מנהל. בשיחה זו הייתי הרבה יותר קצר וכשראיתי שהשיחה תוביל אותי לשום מקום, התחייבה יסמין שמנהל ישוחח עימי תוך שעה ומחצה,
בתאריך 24.10.11, העברתי פניה באמצעות הפקס ובה גוללתי את יסורי וביקשתי להתנתק לאלתר וללא חיוב.
26.10.11 בשעות הערב צלצל נציג שימור לקוחות בשם אלכס וניסה במשך יותר משעה לשכנע אותי להישאר מנוי והיה מופתע שאף אחד לא הסביר לי שלאחר חודש ניסיון אני אמור להודיע אם אני רוצה את הקו או לאו.
27.10.11 נציגה בשם ליאת. לאורך השיחה הסבירה לי שהניתוק תלוי ברצון הטוב שלהם ואני התחייבתי על התשלום ברגע שהזדהיתי עם 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי. סבלנותי פקעה, הפסקתי להזדהות בכרטיס אשראי וסיימתי את השיחה באופן חד צדדי מבלי רצון להזדהות אך כעוס
01.11.11 בשעות הבוקר, נציגה בכירה שירן אשר התחילה את השיחה בכך שאני אשם בכך שלא ניתקו לי את השיחה כי הנהלים של החברה (מאיין אני אמור להכיר אותם?) מחייבים אותי לבקש ניתוק ועד היום לא ביקשתי ניתוק (מעניין) ויצרה מונולוג בשטף (מבלי להתייחס לתגובות שלי תוך כדי שיחה) בצורה שניתנה לי להבין כי החברה עושה לי טובה שמוכנים בכלל לדבר איתי ושאני נתון לחסדיהם. השיחה נותקה וכשחזרה אלי הנציגה וביקשה ממני להזדהות דרך 4 ספרות של כרטיס האשראי סירבתי (ראה הערתה של ליאת מיום 27.10.11) וטענתי שעצם זה שהיא צלצלה אלי זה אומר שהיא יודעת עם מי מדברים. כשראיתי לאן נושבת הרוח בשיחה, ביקשתי לדבר עם מנהלה וכמובן שנתקלתי בסירוב ובאיום שהקו לא ינותק. אמרתי לה שהיא יכולה לעשות עם הקו מה שהיא רוצה אני את דברי אמרתי. כמו כן הסברתי לה שהיא מפריעה לי לעבוד אך זה לא והיא לא הסכימה לנתרק את השיחה. נאלצתי להניח את מכשיר סלולר בצד ועברתי לעיסוקי.

המנוי הינו על שם אילה גת טל ברחוב הכרמל 73 כפר סבא. אולם אני משאיר באתר את מספר הטלפון שלי מאחר והיא אינה יכולה לשוחח בשעות היום
בכבוד רב,
תומר גת
0572502424

צפי לנזק כספי סוג הנזק :
ניתוק קו הטלפון ואי חיוב בעבור השימוש שלא נדרש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה