פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא עיסקה ולאחר בקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בראנד אהרון 28 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח בטלפון ובאינטרנט של 013
האיכות הייתה סבירה , רק שהשימוש היה מטריד בשל המתאם שיחות והמודם וכל הכבלים שמסתובבים בסלון , ואין אפשרות לשלוחה נוספת כי המתאם שיחות צמוד למודם .
בחודש מרץ פניתי לשירות הטלפוני שלהם וביקשתי להתנתק מאינטרנט שקלתי לעבור לספק אחר הציעו לי בחברה אחרת 20 שקלים ל1.5 ואז הציעו לי ב013 הצעה שאי אפשר לסרב לה שנה ראשונה חינם שנה שניה כ 10 שקלים . לטפשותי ותמימותי הסכמתי.

אחר כמה חודשים ביולי פניתי לשירות הלקוחות לבדוק אפשרות לשדרוג המהירות ל5 /10 מגה ותוך כדי שיחה אני קולט שחייבו אותי 70 !!!שקלים לחודש. פניתי בתלונה. העבירו לשירות לקוחות .. חזרו אלי לאחר כמה ימים והבטיחו החזר מלא שאכן הגיע .כ 300- 400 שקלים .אמרו שהעיסקה שהוצעה לי מעולם לא נכנסה לתוקף ואני חייב לבחור חבילה אחרת , אמרתי שאני לא מסכים לכך
הם הציעו לי הצעה של שנה ראשונה חינם ושנה שניה ב10 שקלים שאני מוכן להשאר בתוכנית הזו , ושמבחינתי זו הפרת חוזה שלהם כמובן שטרטרו, שיגעו את השכל ולאחר מכן ניסו לשכנע אותי להשאר ולא כל כך הסכמתי, אמרתי שאם אני נשאר זה רק בתוכנית הזו , הציעו לי הצעה של כ 15 שקלים לחודש, אמרתי שאני בינתיים לא מסכים להפרת החוזה מצידם

בין כה וכה המשיכו לחייב אותי כ70 שקלים!!!!
התעצבנתי , ניתקתי גם את קו הטלפון שלהם , חזרתי לבזק ,( כל הבלאגן באמצע בין הזמנים.) עברתי לספק מחברת רימון ,
והם ממשיכים לחייב אותי 70 שקלים
פניתי שוב ושוב ושוב כ5 פעמים וכל פעם חצי שעה בטלפון , כל פעם פקיד/פקידה אחר , יעבירו אותי לשימורלקוחות יחזרו אלי וכלום לא חוזרים ושוב לא חוזרים , אמרתי שאני רוצה לנתק ולא עוזר
בסוף חזר אלי נציג שימור שמבטיח להחזיר לי את כל החיובים אם אשאר ב013 תמורת כ 15 שקלים
אמרתי לא מוכן לא מוכן לא רוצה שום עסק איתכם תחזירו לי מה שגנבתם ושלום שלום .
והוא יעביר אותי למנהל בכיר שיחזור אלי תוך 24 שעות ,
כמובן שההוא חוזר אלי אחרי 3 ימים ב9 וחצי בלילה ( "זה השעות שלנו")
והוא מספר לי שמראש העיסקה הייתה רק הצעה ולא התחייבות ,,מבינים ??עכשיו הם נזכרו לומר את זה אחרי שכבר החזירו כסף על הגניבה שלהם , רבתי איתו לא רוצה להשאר איתכם תחזירו את הכסף וזהו ,
בקיצור הוא התייאש אמר שגבו רק פעם אחת נוספת ( למרות שלי נראה שהיו 3 פעמים ) אמרתי תחזירו תכסף תנתקו אותי וזהו .הוא הסכים

בין כה וכה אני בודק את חיובי האשראי באתר הבנק ואני רואה ש013 הגנבים, לא רק שלא החזירו את הכסף , מה שהם הבטיחו שיעשו אלא גבו שוב כ 70- שקלים ,
בזבזתי שעות בשיחות טלפון איתם , טרטרו אותי וכלום .
השלב הבא הוא תביעה משפטית
בקיצור 013 נותנים שירות זוועתי ושולחים יד עמוק עמוק לכיס שלנו - שומר נפשו ירחק

אשמח לקבל את תגובת 013 כל זה ע"ס הרבה שיחות שהיו לי איתם לאחרונה
עוגמת נפש, בזבוז שעות שעות טלפון סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה