פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2011 פנתה אליי נציגה בשם עינב מ013 ברק והציעה לי דיל מהים ספק ב 19.90 +תשתית מhot ב39.90 בערב תשעה באב (אותו חודש)חזרתי אליה על מת לברר עד מתי תקף הדיל ? שוחחתי עם בחור בשם טום( עינב כבר לא עבדה שם )ונאמר לי שזהו היום האחרון של מבצע , היות והיה ערב תשעה באב ואינני נוהגת לסגור עסקאות בתאריך זה ביקשתי שיחזרו אליה יומיים אחרי הנציג הסביר לי שהיות ומדובר בדיל שעומד להסתיים עליי להבטיח את מקומי ולתת לו כערבון את כרטיס האשראי סוכם מראש (השיחות מוקלטות) בינינו כי לא יתבצע שום חיוב עש השיחה הבאה בינינו יומיים לאחר מכן .לאחר יומיים קיבלתי את השיחה המיועדת מברק 013 ונאמר לי שמבחינת 013 המחיר אותו מחיר אבל חברת hotהחליטה להעלות את מחיר התשתית בעקבות חוק חדש שיצא . ביקשתי לבטל את העסקה (והשיחות מוקלטות )היות והמחירים נראו לי גבוהים למדיי . השבוע קיבלתי חשבונית חיוב מ013 בגין שירותי אינטרנט ???? חייגתי אליהם ביום רביעי האחרון המתנתי על הקו 21 דקות (על חשבוני ) עד שענתה לי נציגה שאמרה לי שיחזרו אליי ב48 שעות הקרובות היום , יום א ה6.11.2011 חזר אליי נציג כשהסברתי לו את השתלשלות העניינים נאמר לי שאני חסרת אחריות וכי האחריות מוטלת עליי ברגע שנתתי את הכרטיס אשראי איך יתכן ש013 התעלמו מביטול העסקה יומיים אחרי וחייבו אותי בגין שרותי אינטרנט שמעולם לא סופקו , בביתי אין תשתית ואין ספק כזה או אחר .
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה