פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח וחוסר רצון לטפל בלקוח נושא התלונה:
לוין איגור שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בערך בחודש מרץ רכשתי טלפון קווי מחברת 013 ברק.
לאחר התקנת הטלפון היו לי בעיות בתקשורת אשר לא נפתרו בעזרתם של נציגי התמיכה.
כמו כן, חלק מהפניות שלי לחברה לא מתועדות, מה שהובטח לי בעת רכישת החבילה לא התקיים והנציגה התחילה לדבר בחוסר רצון מוחלט ברגע שביקשתי להתנתק (לפני שאמרתי זאת דיברו איתי בצורה מאוד מתחנפת וטובה).

הקו נמצא אצלי יותר מחצי שנה והוא בקושי תיפקד. כלומר, לא יכולתי להוציא שיחות ולא לקבל שיחות למרות כל הבקשות החוזרות לטפל בתקלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי וקבלת תשובות על חוסר השירות וההתייחסות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה