|
|
|
|
|
|
רמאות בנוגע לשינוי חבילה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/8/2010 הצטרפנו לחבילה ל9 חודשי על סך 74 ש"ח לחודש + 3 חודשי חינם.
לטענת החברה ב- 10.3.2011, עודכנה החבילה 3 חודשים לפני קבלת ההטבה עליהם שילמנו מחיר מלא, מיותר לציין שנציגת השירות לא ידעה להגיד לכמה זמן ומה המחיר לחודש לאחר שעדכנו את החבילה.
מדובר בלקוח רשום משנת 2000 (כי לפני כנראה לא היה רישום...) ואם לחברה כדאי לאבד לקוח נאמן בגלל טעות שהם גרמו לה אז ככה יהיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת זיכוי כספי מלא על 3 החודשים אותם היינו אמורים לקבל חינם ומחיר תוכנית חדשה מהרגע שהם שינו אותה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|