פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירות שלא בשימוש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2011 התקשרתי לחברת ברק 013 וביקשתי להתנתק מהם כספק האינטרנט שלי. במהלך כל שנת 2011 המשיכה חברת ברק לגבות ממני תשלום עבור שירות שלא השתמשתי בו וכן חייבה אותי בתשלום נוסף בעבור תוכנת אנטי וירוס. במהלך חודש נוב' שנה זו יצרתי קשר טלפוני עם חב' ברק שהסכימה להחזיר לי את החיוב עבור חב' האנטי וירוס. שלחתי פקס למח' שירות לקוחות ובו השתלשלות העניינים בנושא ההתנתקות שלי מהם כספקית האינטרנט של, ובו דרישה לקבלתהחזר כספי מלא עבור שירות שלא נעשה בו שימוש כלל ועיקר על ידי. החל מתאריך 06/01/2011 חב' בזק בינ"ל הינה ספק האינטרנט שלי. נכון להיום 13/12/2011 לא קיבלתי כל תשובה מחב' ברק ואם לא די בכך הרי שאני ממשיך להיות מחוייב מדי חודש בחודשו עבור שירות שאינני!!!! מקבל מחב' ברק. עלי לציין שאני לקוח של חב' ברק 013 לטובת המטפלת הסיעודית של חמותי ובשירות של שיחות לחו"ל. ממתין לתשובתכם/עזרתכם בנדון.
בברכה, שמואל פוגל
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה