פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב וחידוש מנוי ללא ידיעתי והסמכתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי (אוגוסט) בקשתי להתנתק מהשירותי האינטרנט של 013 לטובת פלאפון להם התחייבתי לשנה וחצי.
לפני שבוע התחברתי ל013 לשירות הטלפון (נציג בשם אורן היה המבצע) כאשר ביקשתי שהחיוב יבוצע דרך הו"ק בבנק, הם בקשו ממני גם אשראי לגיבוי ובקשתי שלא יבוצע חיוב דרך אשראי. לאחר יומיים גיליתי שחייבו אותי ב-491 ש"ח, לאחר ברור נאמר לי שהמנוי הוקפא ולא בוטל ולאחר חצי שנה חודש וכך נוצר החיוב, אמרתי שמעולם לא נתתי הסכמה לדבר כזה היות והתחייבתי לפלאפון לשנה וחצי. לאחר בירור עם אחת בשם שני מקשרי לקוחות נאמר לי שיש להם הקלטה כביכול שהוסבר לי על ההקפאה, ביקשתי שישמיעו לי את ההקלטה ע"מ לשמוע במה מדובר ומה הוסבר ולפתור את העניין אך נתקלתי בסירוב.

אבקש לבדוק את פנייתי, ולעדכן אותי כיצד עלי לפעול
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה