פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע, מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

1. בתאריך 8.12.11 הצטרפתי לחברת 013 - טלפון קווי, לאחר שיחה ארוכה עם נציגת מכירות בשם מעיין מטל' - 04-8560664 לעבור מ-012 ל-013,
הצטרפות - 10 ש"ח עבור חודש ראשון כולל התקנה וניוד מס' קיים.
2. לאחר חודש ב 6.01.12 שינוי מסלול ל- 300 דקות נייד+נייח ב 24.9 ש"ח
נציגה חנה מס' פנייה 174804269
3. מקבל חשבון לאחר חודש התנסות 27 !!!! ש"ח במקום 10 ש"ח.
4. בירור חשבון 29.01.12 נציגה נטלי, פניה 174804269
הובטח: החזר (17 ש"ח), ביטול איזשהוא קוו נוסף (מאיפה הוא צץ אף אחד לא יודע), וסדר מלא במנוי, כולל 24.90 ש"ח/חודש לחצי שנה.
5.בוקר 8:12 - 19.02.12 - חשבון שני - 55 ש"ח ???
בירור: נציגה קורל, פניה 176644249חייוב עבור שני מספרי טלפון???, כולל החזר של 17 ש"ח.
הובטח: תיקון טעות, החזר כספי, ניתוק קוו לייט ???? ציטוט: "אני חוזרת אלך שהכול מסודר" - עוד היום עד שעה 13:00 - היא לא חזרה !!!!!
6. ערב 19.02.12 - אין קוו טלפון בכלל - זה כבר לא מצחיק.
ניסיתי לפנות ישירות מאתר של 013 - דואר לא פועל , מנהל פניות הציבור מר' שי פרנקו - לא מתיחס לפניה של אזרח פשות דרך דואר אלקטרוני (אולי הוא לא אמיתי?)
7. 22.02.12 סופ-סופ מגיע לנציגה אסמהאן, פניה 17683362 שמסבירה לי שניתקו כל הקווים לפי בקשתי ???!!!!! לאחר שיחה עם נציגה קורל, ועכשיו היא מעבירה אותי למכירות. נציגת מחירות נטלי - שיחה מתנתקת.
8. בוקר 23.02.12 נציגה אילנה מעבירה אותי למנהל בכיר בשם יקיר מצוות אלינור, פניה 176864116. התנצלות, הבטחה: החזר מיידי של קוו הטלפון, החזר כספי, פיצוי על עגמת הנפש ואי-נחות, מבטיח לחזור אלי בשעה 12 שהקוו יוחזר ופועל כראוי. אף אחד לא חזר לא ב12 ולא ב18.
קוו הטלפון חזר לפעולה רק ביום שבת 25.02.12 בערב.
להפתעתי, גם יקיר התקשר והתנצל שלא חזר אלי ב12, אך הבטיח שיהיה בקשר עימי ביום ראשון 26.02.12.... - עד היום אין תגובה...
זה כל הסיפור עד היום, בטוח שזה עוד לא נגמר....
רוב השיחות - מוקלטות בנייד הפרטי, דואר אלק' שנשלח - נשמר, כל מס' פניות - הן אמיתיות.
לסיכום: זמן מבוזבז - 8.48 שעות דיבור בטלפון.
6 ימים ללא קוו ביתי, וכל השיחות מהנייד.
המון עצבים, ואותם הסברים לכל אחת מהנציגות (כל פעם מישהיא אחרת).
לאחר סיכום של כל שיחה מתברר שהכול הפוך... דיסלקציה גוברת או הוראות של ההנהלה?
אשמח לקבל עזרה וחוות דעת של עו"ד בנושא, האם יש מקום לתביעה משפטית/יצוגית.
תודה מראש.


עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה