פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אינטרנט למרות בקשה להתנתק שלא נענתה וחוסר מענה טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2011 ביקשתי להתנתק משירותי האינטרנט והטלפון של חברת נטוויזיון עקב מעבר דירה עם אינטרנט טלפון (אשר לא של נטוויזיון). לאחר "מרדף" ומספר שיחות שלא נענו או שלא חזרו אליי כהבטחתם, הצלחתי לתפוס נציגת שירות, אשר הצליחה לשכנע אותי להקפיא את המנוי בעלות של 7.9 ש"ח לחודש. לאחר כחודש וחצי, פניתי שוב לנטוויזיון, בבקשה להתנתק סופית. נאמר לי כי נציג החברה יחזור לי, מה שמעולם לא קרה. שוב, התחלתי בשיוחת טלפון שלא ענו ומרפים חוזרים ונשנים אחרי נציגיי החברה עד אשר התייאשתי...
החודש חוייבתי בסכום של 77 ש", למרות שאינני צורכת את שירותי האינטרנט והטלפון של ברק מנובמבר וביקשתי להתנתק סופית כבר מינואר!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי של 77 ש" +7.9 עבור החודשים בהם ביקשתי להתנתק פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה