פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור וחוסר התנהגות הולמת של קשרי לקוחות החברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כחודש בו ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נטויז'ן, על מנת לעדכן את חבילת המנוי שלי שגדלה ל-84 ש"ח בחודש מרץ, הצלחתי ליצור ב-29.3 קשר. הנציגה הראשונה אשר דיברה איתי הייתה אור, אני הסברתי לה בלשון הכי ברורה ונעימה שניסיתי להשיגם במשך חודש, ולכן אין סיבה הוגנת לכך שעלי לשלם סכום גבוה זה. היא סירבה להסכים איתי, לאחר מכן ביקשה ממני לחכות. חיכיתי כ-10 דקות על הקו, כשברקע היו לי המון שיחות חשובות שפוספסו. לאחר שהיא חזרה היא אמרה שאיננה מקבלת את בקשתי. מיותר לציין שבוזבז לי הרבה מאוד זמן ובקשתי ההגיונית נפלה על אוזניים ערלות. אור אמרה שמנל שירות הלקוחות יחזור אלי תוך 24 שעות. במהלך הזמן שהייתי מחוץ לבית היו לי הרבה מאוד טלפונים, עם שיחה לא מזוהה שמתי שעניתי להם הועברתי למענה קולי. מין הסתם לא הבנתי שמדובר בנטויז'ן, רק מאוחר יותר כשהגעתי הבנתי זאת. ולחצתי על מקש השיחה עם שירות הלקוחות. ענתה לי נציגה בשם יעל, שהתווכחה איתי בטענה שכל החברות נוהגות כמוהן. אמרתי לה שאני עסוקה מאוד ואין לי את הזמן להיות איתם על הקו במשך זמן רב כל כך. היא התווכה איתי, מדי פעם נעלמה, (כשברקע שמעתי אותה מדברת עם אנשים נוספים וצוחקת) ואמרה שבגלל שאני לא מדברת איתה נחמד ונותנת לה יחס "זבל", היא מנתקת ותתקשר אליי מחר (יום שישי העמוס) וככה ניתקה את השיחה בפניי.
אני חושבת שלאור בזבוז הזמן הרב, שגם לווה בהתנהגות פוגעת ומעליבה, מגיע לי פיצוי הולם + ניתוק מחברה לא מכבדת על היחס המשפיל בו זכיתי.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה