פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף מלקוח ללא ידיעת והסכמת הלקוח מ-013 נטוויזן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פנו אלי חברת 013 נטוויזן בשכנוע להתקין לי קו טלפון, אמרו לי שאני יכול לעשות ניסיון, קבעתי איתם לתאריך 03/05/12 שיגיע אלי טכנאי, ביום 07/05/12 אני מקבל טלפון מנטוויזן כשאני נמצא בארה"ב שהטכנאי בדרך אלי אמרתי להם מצטער קבעתי לתאריך 03/05/12 איפה הייתם בתאריך שקבענו? לא ענו לי כלום ונתקו את השיחה, אני חוזר ביום 10/05/12 מארה"ב ואני רואה ש-013 נטוויזן גבו ממני ע"ס 79.00 ₪, אני מצלצל בתאריך 13/05/12 ל-013 נטוויזן למה גביתם ממני 79.00 ש"ח? אמרו לי שהטכנאי היה בדרך אלי וכיוון שלא הייתם בבית אז יש גביה של 79.00 ₪, אמרתי להם שאני רוצה במיידי שתחזירו לי חזרה את הכסף, אמרו לי שהטכנאי יגיע אלי יחזירו לי את הכסף, אמרתי להם סליחה? קבעתי תאריך ולא הגעתם בנוסף לא יידעתם אותי מראש שיש כזה חיוב במידה והטכנאי בא ואין מענה זה אומר שחייבו אותי יום למחרת גם שהם לא הגיעו בתאריך שקבעתי וגם גבו ממני 79.00 ₪, גניבה לאור יום אני אמרתי לנציגה משימור לקוחות בשם עינת או ענת אני יחליט מתי לעשות קו אני רוצה קודם את זיכוי 79.00 ₪, אמרה לי שיש הקלטה והיא כבר שולחת פניה למחלקת ההקלטות ושם היא תשמע מה סיכמו איתי, שאלתי אותה מתי יהיה לי תשובה? אמרה לי היום או מחר אמרתי לה במידה ובהקלטה ישמעו שסוכם שאם טכנאי יגיע אלי הביתה ואני לא יהיה יחייבו אותי ב-79.00 ש"ח אני מקבל את זה ולא אדרוש את הכסף חזרה, ביום 14/05/12 אני מקבל במייל שאלון אם אני מרוצה מהשירות כמובן שכתבתי שלא וכתבתי שם שהנציגה לא חזרה אלי כפי שהבטיחה, היום 15/05/12 אני מקבל טלפון מהנציגה שהבטיחה לי שתחזור אלי מקסימום עד למחרת, ואמרה לי שגרמתי לה עוגמת נפש שעניתי על השאלון במייל הכל שלילי וטענה שהיא לא הרגישה טוב ולכן לא חזרה אלי (אני בטוח שאם לא הייתי עונה על השאלון גם עד לרגע זה לא הייתי מקבל טלפון), שאלתי אותה מתי יהיה לי תשובה? אמרה לי שהיא תשלח שוב בקשה להקלטה, אמרתי לה מתי יהיה לי תשובה? אמרה לי ברגע שיהיה לה תשובה היא מיד תחזור אלי? אמרתי לה עד סוף שבוע שזה 17/05/12 יהיה לך תשובה אמרה לי שכן, אני שואל אתכם ע"פ חוק 1. מותר לחברה לגבות ממני כסף לפני שאני מקבל את השירות. 2. שקבעתי תאריך והם לא באו אני יכול לגבות מהם כסף על טענה שחיכיתי לבואם ונגרם לי נזק בזמן מכך.
3. היה מותר להם לגבות ממני כסף גם אם קבעתי ולא התחשק לי להכניס אותם הביתה (ללא עדכון הלקוח לפני) מכל סיבה שהיא.
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף במיידי עד סוף חודש מאי 2012 ללא תנאים ע"ס 79.00 ש"ח, במידה ולא יוחזר לי הכסף עד תאריך הנ"ל אדאג שהם ירוצו אחרי תמורת פיצוי שיתחרטו עליו, פראייר אני כבר לא יהיה. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה