פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב החברה לנתק משירות הטלפון הביתי - החזקת לקוח בכוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.0412 נמסרה לחברתכם הודעה על כך שאנו מתנתקים משירות הקו הביתי ומניידים את המספר ל-HOT. ראו פניה מס' 183756466.

חרף הודעתנו כאמור, ואישורכם כי הניתוק יבוצע וכי תודיעו לנו באיזה אופן להחזיר לחברתכם את הציוד שסיפקתם לצורך שירות הקו הביתי, הסתבר כי לא ניתקתם את המנוי מן השירות.

אשר על כן פניתי לחברתכם מספר פעמים בבקשה לבצע הניתוק ולהשיב לנו את הסכומים שגביתם עבור שירות הקו הביתי שביקשנו להפסיק, שבפועל לא סופק לנו, שממילא לא יכולנו לנצל עם מעברנו לחב' HOT.

כל פניותיי לא טופלו עד למועד כתיבת שורות אלו. הנציגים בחברתכם מבטיחים כי נציג ממח' לקוחות יחזור אלי, כי הפניה בטיפול, כי יטפלו בפניה בתוך 24 שעות. בינתיים חלפו מעל לחודשיים מאז הודענו באפריל על ניתוק השירות וכשבועיים מאז יצרתי עם חברתכם קשר בשנית והתרעתי כי לא ניתקתם אותנו למרות דרישתנו (יצויין כי במהלך חודש זה נאלצתי לפנות לחברתכם פעמים רבות באותה הדרישה - להתנתק!).

אשר על כן אני פונה אליך ומבקשת לנתק לאלתר את המנוי שלנו משירות הקו הביתי. אבקש כי תאספו את הציוד שלכם מדירתנו. אבקש גם להשיב לנו רטרואקטיבית את דמי השירות שגביתם מאתנו שלא כדין.

אני תקווה כי פנייתי זו תזכה סוף כל סוף למענה. לא יעלה על הדעת כי חרף פניותיו של לקוח ודרישתו להתנתק החברה תחזיק אותו בכוח כלקוח בחברה ותגבה ממנו כספים עבור שירות שאיננו מקבל ובניגוד לרצונו והסכמתו.
כספי סוג הנזק :
ניתוק משירות הטלפון הביתי + השבת הסכומים עבור חודשים אפר'-יולי 12' פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה