פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי שגוי< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 31.05.12 עברתי מחברת נטויז'ון להוט- עשיתי את הטריפל של הוט.
ביום 12.6.12 דיברתי עם נציג של חברת נטויזון ואמרתי להם שעברתי להוט. הנציגה אמרה לי שהיא מקפיאה את המנוי שלי עד חודש אוגוסט ואם אני לא חוזרת אליהם אני צריכה לשלוח להם את המודם. בחודש יולי ראיתי שחוייבתי עבור המנוי התקשרתי ואמרתי " מדוע חוייבתי הרי אני עברתי להוט. ושום הנציג אמר לי שהם יכולים להציע לי תוכנית זהה להוט נט- ואם אני רוצה אני צריכה להודיע להם. לא חזרתי והבנתי שהם מנתקים אותי. ושוב בחודש אוגוסט ראיתי ששוב חיבו אותי. התקשרתי ושאלתי למה נאמר לי ע"י הנציגהשימרית שמכיוון שלא אמרתי במפורש את המילה תנתקו אותי אז הם מחייבים אותי והדבר היחד שהם יכולים לעשות זה לא לחחב אותי מיום 12.8.12 שאני התקשרתי בפעם השלישית. כנראה לנטוויז'ון חסר כסף שהם צריכים לקחת ממני למרוצ ששלוש פעמים אמרתי להם שאני עברתי להוט
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי את החיובים של חודש יוני וחודש יולי ולא לחייב אותי עבור אוגוסט ולנתק אותי סופית מהם. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה