פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא באישור ואי טיפול בבעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החברה החליטה על דעת עצמה להתחיל לחייב אותי על שירות אנטי וירוס
לאימייל ולאחר ששמתי לב לזה בחשבונית פניתי אליהם ואמרו שזה יטופל
ושאני אקבל החזר כחודש לאחר מכן.

הבעיה לא טופלה וחודש לאחר מכן שוב חוייבתי ולאחר פניה נוספת אמרו
שיש זיכוי במערכת שייכנס בחשבונית הנוכחית שעכשיו נסגרה,
לאחר בדיקה החשבונית היתה ללא חיוב על שירות האנטי וירוס אבל ללא
כל זיכוי.
ניסיתי להתקשר אליהם שוב(!) וכבר התייאשתי מההמתנה של 40דק'.

אני לא ראיתי כזה שירות גרוע ונוראי כבר המון זמן.
בסה"כ רציתי את מה שמגיע לי ואני צריך לחכות בהמתנות של יותר
מחצי שעה (לא כולל העברה בין שלוחות), לבזבז זמן, בריאות, כסף ועצבים
על טעות של החברה שאפילו פיצוי לא הציעה, פשוט "אופס, חייבנו אותך, חכה
חודש ותראה את הכסף" תודה באמת על "השירות המדהים"!
עוד חברה בעלת אופי ישראלי חמדני וטיפוסי.

אני מקווה שבעזרת הפניה לאתר זה העניין יסתדר במהרה כולל פיצוי מספק.

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה