פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות התנתקות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 31.5.2012 עברתי לחברת הוט-עשיתי את הטריפל שלהם כולל אינטרנט וטלפון. בתחילת יוני התקשרתי לחברת ברק והודעתי שעברתי לחברת הוט נעניתי ע"י אחת העובדות שהיא מקפיאה לי את המנוי עד חודש אוגוסט ואם אני ללא חוזרת אילהם אני צריכה לשלוח את המודם בדואר. ביולי חייבו אותי למרות ההקפאה ואמרו לי שחברת הוט היא זאת שלא הודיע להם. ושוב אני אמרתי להם שלא יחייבו אותי כי אני עברתי להוט. באוגוסט ראיתי שוב חיוב כשהתקשרתי ולאחר ביררוים נאמר לי שמכיוון שלא אמרתי את המילה המפורשת נא לנתק אותי אז הם מחייבים אותי. כנראה שחברת נטויז'ון קצרה במזומנים שהיא צריכה לגנוב ממני פעמיים 180ש"ח
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה