פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ויחס מזלזל בלקוחות האינטרנט וקו הטלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
/2012

לכבוד:
מחלקת קשרי לקוחות
נטויז'ן

הנדון: הודעה על התנתקות

שלום רב,

בתאריך 4/4/12 הצטרפתי לחבילה אותן הצעתם לי טלפונית הכוללת קו טלפון וספק אינטרנט של נטויז'ן ותשתית של הוט (בנדל).
בשיחת המכירה נאמר לי כי אני לא צריכה לעשות דבר מול בזק, שצריך רק לקבוע מועד לטכנאי שיגיע להתקנה ואתם דואגים לניתוק.
אכן הגיע טכנאי שלכם וטכנאי של הוט והתקינו את מה שצריך.
לאחר כחודש וחצי קיבלתי חשבון מבזק ונוכחתי לדעת כי אני עדיין משלמת על התשתית של האינטרנט. יצרתי איתכם קשר ואמרתם שאתם שלחתם מכתב וביקשתם לנתק. בשיחה עם בזק נאמר לי כי רק הלקוח יכול לשלוח בקשה להתנתק ולא ניתן לנתק אותי מהשירות אם ספק אחר מבקש. מאחר והתשתית היא של הוט, אמרתם לי ליצור קשר איתם, אז גם אליהם התקשרתי והם אמרו שהם לא אחראים על הניתוק. אחרי פינג פונג כזה שארך למעלה משעה, חזרתי אליכם ואמרתם שתבדקו את העניין. התקשרתי עוד לפחות חמש פעמים בנושא, ועדיין לא קיבלתי תשובה, ובטח שלא זיכוי על תקופת החפיפה.
בתאריך 20/8/2012 האינטרנט לא היה פעיל וכן גם קו הטלפון. התקשרתי לתמיכה הטכנית, ניסיתם לעזור וזה לא צלח, ואמרתם כי צריך שיגיע טכנאי. אמרתם שהמועד הקרוב ביותר הוא רק אחרי 3 ימים!!! אמרתי שזה לא מקובל עלי, הנציג שדיבר איתי אמר שניסה להקדים ולא הצליח. האינטרנט חזר למחרת בערב (ראינו לבד, זה לא שירות הלקוחות שלכם שהוגיע לנו), אבל קו הטלפון לא עבד עדיין וטכנאי לא הגיע אלי ביום חמישי כפי שנקבע וגם לא טרחתם להודיע על כך.
שבוע אחרי בדיוק, בתאריך 27/8/2012 שוב האינטרנט לא עבד וקו הטלפון עדיין היה מת, ושוב התקשרתי ושוב אותה בעיה שמצריכה ביקור טכנאי. שוב אמרתם רק עוד 3 ימים. האינטרנט חזר אחרי יומיים וטכנאי שוב לא הגיע. גם לא הודעתם. עד היום.
ביום חמישי האחרון 7/9/2012 התקשרתי בבוקר להודיע כי אני רוצה להתנתק מכל השירותים מולכם, אמרו לי כי לא ניתן להתנתק בשירות הלקוחות אלא רק במחלקת קשרי לקוחות, שלא ניתן להעביר אותי אליה, אלא רק חוזרים אלי. לא חזרו אתמול ולא היום.
אין גבול לחוצפה וזלזול בלקוח. אני כבר מחוברת לשירותים מול ספקים ונותני שירות אחרים ודורשת מכם לדאוג לניתוק של כל מה שיש לי מול חברת נטויז'ן וזה כולל:
קו הטלפון
אינטרנט
שיחות לחו"ל
ותשתית של הוט – שעשיתי דרככם

מעבר לכך אני דורשת החזר תשלומים עבור תקופה של חודש וחצי בה היתה כפילות בתשלום לתשתית האינטרנט, (שקרתה באשמתכם) וכמו כן החזר עבור קו טלפון שלא עבד כלל 3 שבועות + אינטרנט שעבד לסירוגין.
אשמח להחזיר לכם את הציוד השייך לכם (HOTBOX+NETBOX), רק תאמרו לי לאן. ואם יש צורך להודיע להוט על הניתוק כדי שזה באמת יהיה מושלם הפעם, נא לעדכן על כך.

באם לא אקבל תגובה עד יום א' 9/9/2012 בשעות הערב,
אנקוט באמצעים משפטיים.


בתודה,

קרן ויוני לב ארי
ת.ז. 033149527
טלפון: 054-7800142

כספי סוג הנזק :
פיצוי והחזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה