פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש, השתמשתי באתר נתק על מנת להתנתק, החודש 9/12, קיבלתי עוד חשבונית.
פניתי לשרות לקוחות ולאחר חצי שעה של השמצת מתחרים וניסיון להצעות, למרות שהבהרתי להם שאני מרוצה מהחברה החדשה ואיני מעוניין בדבר.
ציינתי בפני הנציג שחסמתי אותם בחברת האשראי וכל השיחה היא מתוך נימוס, אבל זה לא שכנע את נציג השרות שהתעקש להעביר אותי לשימור לקוחות מאחר והוא לא מורשה לנתק. למרות התנגדותי למסור מספר טלפון לשימוש "שימור לקוחות", הוא המשיך להתעקש שאין ביכולתו לנתק אותי, עד שבלית ברירה ניתקתי את השיחה.
כספי סוג הנזק :
ניתוק, סיות חוזה, התנתקות, שלום ולא להתראות. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה