ניתוק |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש, השתמשתי באתר נתק על מנת להתנתק, החודש 9/12, קיבלתי עוד חשבונית.
פניתי לשרות לקוחות ולאחר חצי שעה של השמצת מתחרים וניסיון להצעות, למרות שהבהרתי להם שאני מרוצה מהחברה החדשה ואיני מעוניין בדבר.
ציינתי בפני הנציג שחסמתי אותם בחברת האשראי וכל השיחה היא מתוך נימוס, אבל זה לא שכנע את נציג השרות שהתעקש להעביר אותי לשימור לקוחות מאחר והוא לא מורשה לנתק. למרות התנגדותי למסור מספר טלפון לשימוש "שימור לקוחות", הוא המשיך להתעקש שאין ביכולתו לנתק אותי, עד שבלית ברירה ניתקתי את השיחה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק, סיות חוזה, התנתקות, שלום ולא להתראות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|