פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
jחיוב עבור שימוש באינטרנט שלא בוצע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי פנו אלי מחברת 013 בהצעת מחיר כדי שאתחבר לאינטרנת שלהם הודעתי להם שכרגע אינני מעוניינת ושיחזרו אלי מאוחר יותר. לאחר כשבועיים פנו אלי שוב והודיעו לי שאם אני מעוניינת עלי לפנות למחלקה הטכנית והם יחברו אותי, אמרתי שאינני מעוניינת ובכך הסתיימה השיחה.
בחודש אוגוסט קיבלתי חיוב עבור שימוש באינטרנט במהירות 2.5 מגה. עלי לציין שאני מחוברת ל012 במהירות 5 מגה וגם התשתית שלי היא ל-5 מגה.
צלצלתי ל013 וביקשתי החזר כספי בהמשך ביררו ומצאו שבאמת אין חיבור ואין שימוש באינטרנת שלהם והבטיחו לטפל בבעיה. לאחר חודש בחודש ספטמבר שוב חייבו אותי בשימוש אינטרנט למרות שאינני מחוברת אליהם כלל. פניתי מס' פעמים כדי שיחזחרו לי את כספי ובמקביל ביקשתי לנתק אותי מכל התחייבות אליהם כולל מהשיחות לחו"ל שלהם כדי שלא תיהיה להם אפשרות לחייב אותי ע"י כרטיס האשראי. החברה מסרבת להחזיר לי את הכסף שגבו ממני לחינם למרות שהם יודעים שאין שימוש באינטרנת ואין לי חיבור אליהם בטענה שהם נתנו לי שרות.
אינני יודעת איזה שרות נתנו לי אם אינני מחוברת אליהם בכלל, לא נעשה שימוש באינטרנט שלהם בכלל והם נותנים לי 2.5 מגה בזמן שאני גולשת ב-5 מגה. הם מודים שאין שימוש אך מסרבים להחזיר כסף
אבקש את עזרתכם בנידון. תודה פרדמן פנינה עלי לציין שהרישום בחברת 013 הוא על שם בעלי פרדמן יוסף ת.ז 16694465
טיפול לקוי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה