פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת ואי טיפול בחיוב גבוה מהסכם המבצע בשיחות בינלאומיות נושא התלונה:
ידיד מירי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט האחרון יצרתי קשר עם חברת ברק שבה אני מנוייה על מנת להצטרף למבצע של שיחות בינלאומיות לחיוג לסין. נציג שרות הלקוחות הציע לי מבצע של 40 אג' לדקה לחיוג לסין, אימתנו פרטים וטלפון שממנו אני מחייגת. עד כאן הכל התנהל כשורה. לאחר כחודש ימים או יותר קיבלתי שיחת טלפון ממחלקת הבטחון של חברת ברק 013 כי המנוי שלי עומד על חוב בסך 2,000 ש"ח ועליי להסדיר את התשלום. לתדהמתי הרבה בדקתי עם שרות הלקוחות והסתבר כי חלה טעות וחוייבתי עפ"י מחיר חיוג מזדמן, כלומר לא רק שלא במחיר המבצע אפילו לא כמנוייה, אלא ב-4 ש"ח לדקה שזה אומר פי 10 מממחיר המבצע. נציגת השרות הבטיחה לבדוק את העניין ולטפל בנושא. קצרה היריעה מלהכיל עד כמה פעמים יצרתי קשר טלפוני עם שרות הלקוחות ובכל פעם נציג אחר הבטיח לטפל ולחזור אליי, אך אף אחד לא חזר כמובן. בשלב מסויים התקשר אליי נציג משרות הלקוחות אשר ביצע סקר שביעות רצון של הלקוחות. סיפרתי לו את כל הסיפור וגם הוא הבטיח לטפל ולחזור. הוא אמנם היחיד "שטיפל" וחזר וטען כי לא ניתן לזכותי עפ"י מחיר המבצע אלא רק במחיר מנוי כיוון שהטלפון שממנו התקשרתי לא היה רשום במנוי ולכן אין אפשרות להחזר כספי מלא. בשלב מסויים דרשתי לדבר עם מנהל או אחראי יותר מנציגי השרות שלא היה להם מענה והאמת שהשרות שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת, הטיפול בעניין ארך כמספר חודשים וללא הועיל. חלק מהשיחות שלי עודכנו במערכת וחלקן האחר לא.. מה שחייב אותי בכל פעם מחדש לספר את הכל מהתחלה, שזה מייאש כשלעצמו. לאחר שיחה עם אחראית ממח' שרות הלקוחות , לאחר שחוייבתי ב-2100 ש"ח, כאמור במחיר מזדמן ולא מחיר מבצע. לטענתה החברה יכולה לזכות אותי רק ב-900 ש"ח ואת השאר יזכו במנוי.
ראשית, אחרי כל העוגמת נפש וחוסר הטיפול בבעייתי אינני רוצה להיות מנוייה בחברה. שנית, איך ייתכן שכסף שנלקח ממני לא יוחזר אלא יזוכה במנוי???, אינני מחייגת יותר לחו"ל ובטח שאם אחליט לחייג לא אעשה זאת דרך 013. תשובתה הייתה שאני אזוכה במנוי האינטרנט שלי, דרשתי את כספי בחזרה ולא כזיכוי במנוי אלא כזיכוי בחשבון הבנק. לטענתה אין אפשרות כזו. כמו כן הבטיחה שחשבון הבנק שלי יזוכה רק ב-900 ש"ח שגם אותם חודש ויותר אחרי לא ראיתי עדיין.
הסיפור שלי הוא ארוך ומייגע. וכאן כתבתי את עיקרו, כיוון שזה דבר שנמשך כמה חודשיים ועדיין לא ניתן לי הפתרון המלא לבעייתי. השרות המחפיר של חברת ברק 013 וחוסר הטיפול, ההבטחות החוזרות ונשנות והטלפונים הרבים שעשיתי אליהם, עוגמת הנפש, הנזק הכספי והריבית ששילמתי לבנק על חיוב גבוה ממסגרת האשראי שלי ועוד כהנה וכהנה נזקים שנגרמו לי כלקוחה של חברת כזו גדולה שאיננה יכולה לטפל בלקוח ומתנערת מאחריות.
אני דורשת מחברת ברק לטפל בפנייתי זו ולתת לי את ההחזר הכספי המלא. לא ייתכן שתהיה כזו סחבת וחוסר התייחסות ללקוח בחברה כזו גדולה וחזקה!
ועוגמת נפש רבה סוג הנזק :
החזר כספי במלואו + ריבית על הריביות ששילמתי לבנק פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר בדיקת מערכותינו, זוכתה גב' ידיד בעבור הפרשי התעריפים המדוברים. תגובה:
לצערי, הלקוחה לא עודכנה בדבר זיכוי זה ועל כך התנצלותי הכנה.
זיכוי זה יועבר לאמצעי התשלום, שבמנוי על שמה בחברתנו.
שוחחתי עם הגב' ידיד ועדכנתי אותה בטיפול בנושא.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה