פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וסחבת בביטול והחזר כספי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של חב' ברק בשיחות טלפון בינ"ל כ 3 שנים. לפני כשנה הגיע לביתי חשבון טלפון (של בזק) בו חיוב לחב' ברק ע"ס 853 ש"ח לפני מע"מ. זכרתי שבאותו החודש למעט שיחה אחת לארה"ב לא בוצעו שיחות מביתי לחו"ל. מייד התקשרתי לשירות הלקוחות (3 שעות שיחת טלפון) עד שלבסוף הם שאלו אותי האם המחשב הביתי שלי מחובר לקו הטלפון, עניתי שכן מאחר ואני משתמש בתוכנת הפקס שבו והם מייד קפצו על המציאה ואמרו שכנראה מותקנת על המחשב כנראה תוכנה שמתקשרת לחו"ל ללא ידיעתי. לאחר שיחות טלפון נוספות בהן קבעתי ואמרתי שמקור השיחות בטעות שלהם ואייומים מצידי שלא אשלם והם יאלצו לגרור את העניין לביה"מ (כמובן אחרי שכבר איימתי שאני יעזוב את חברתם), הם חזרו אלי והסכימו לשמחתי "לבטל" את החיוב (כאילו שהם עושים לי טובה).

מאחר ואני לא מבין גדול במציאת תוכנות זדוניות במחשב, הזמנתי 2 חברים (אחד עובד בתכנות והשני ממש טכנאי מחשבים). חברי סרקו ועבדו על המחשב שלי וקבעו באופן חד וחלק כי אין ולא הייתה מין תוכנה שכזו במחשב.

עברו כ 8 חוד' תמימים, עברתי דירה, העתקתי את קו הטלפון לדירתי החדשה וכחודש לאחר המעבר, שוב, אותו החיוב בחשבון הטלפון - 853 ש"ח לפני מע"מ לחב' ברק. שוב פעם שיחות טלפון ארוכות עם מחלקת שירות לקוחות, ראשי מחלקה, הבטחות שהעניין נגמר וזו טעות שלהם ובחשבון כרטיס האשראי שלי (שבועיים לאחר שכאמור הבטיחו שהחיוב מבוטל) אני רואה חיוב ע"ס 994 ש"ח לחב' ברק!!!
עכשיו כבר ממש, אבל ממש כעסתי. התקשרתי לחב' ברק,תיארתי בקצרה את העניין לטלפנית וביקשתי לדבר מייד עם מנהל מחלקת שירות לקוחות. חזרו אלי טלפונית אחרי כמה שעות, דרשתי לקבל מכתב מחב' ברק כי החיוב נעשה מטעות שלהם וכי הם מתחייבים להחזיר את הכסף באופן מיידי וכן כי לא קיים חוב נוסף לחב' על שמי. יומיים לאחר מכן קיבלתי (בנוסח שונה), באותו הרגע התקשרתי לחב' ברק וביטלתי את כל הקשרים העסקיים שלי איתם, כמובן שהתקשרתי לחב' בזק יום אחרי לוודא שברק אינם יותר ספקי שירות שלי.
את הכסף קיבלתי כחודש לאחר מכן לכרטיס האשראי.
כספי סוג הנזק :
לצעוק על כל מי שבדרך, בלי צעקות ואיומים הם מזלזלים פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• מקור החיוב בגין השיחות, אשר בוצעו באמצעות חברת 013 ברק, בתקופה שבין התאריכים 24/02/06 עד 27/02/06 הנו אתר ברשת האינטרנט.
• הפעלת האתר מתבצעת על ידי הורדת תוכנה, המהווה חייגן אשר גורם לניתוק המודם ומחייג ישירות לשרת בחו"ל (במקום לשרת המקומי) על ידי שימוש במפעיל בינלאומי. יובהר, כי אין לחברת 013 ברק כל קשר לשירות ולתכנים בו!
• למרות האמור לעיל, כהטבה שירותית ולפנים משורת הדין, החליטה חברת 013 ברק לזכות את הלקוח באופן מלא על חיוביו. צר לי על כך שהלקוח בחר למצוא בחברתנו את האשם.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה