פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לחיוב בקנס ואיומים ממחלקת הגבייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה בערך התחברתי לשרותי האינטרנט של ברק 013 הצטרפותי לשירות נעשתה ע"י שיחת טלפון עם המוקד מכירות , בשיחה זו נמסרו לי הפרטים על סכום החיוב החודשי מעבר לזה לא נמסר לי שום פרט נוסף על תקופת התחייבות של שנה או קנס יציאה מהשירות לפני תום התקופה.
לאחר כמה חודשים התקשרתי לחברת ברק כדי לבטל את השירות ובשיחה זאת נאמר לי שאני אצטרך לשלם 200 שקל בעבור קנס יציאה מהשירות.

נכון לאתמול /0607/05 קיבלתי מכתב ממחלקת הגבייה של חברת ברק שבו נאמר שאני חייבת להם 217 שקל
התקשרתי אליהם להבהיר את הנושא והם אף איימו עליי שיעבירו את הטיפול לעו"ד.

ועוגמת נפש ועלויות שיחות לברק סוג הנזק :
החזר של 100 ש"ח בעבור שיחות הטלפון החוזרות ונשנות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
גב' דורון הצטרפה לשירות האינטרנט המהיר של חברת 013 ברק בתאריך 08/06/05. תגובה:
במסגרת המבצע, אליו הצטרפה, זכאית הלקוחה למחיר אטרקטיבי בשירות. המבצע מותנה בהתחייבות לתקופה של שנה.
תקנון מבצע מפורט ומלא נשלח ללקוחה, עם הצטרפותה.
למרות התנאים האמורים, החליטה גב' דורון לבטל את המבצע טרום תום תקופת ההתחייבות ובשל כך נגבו ממנה דמי יציאה בסך 200 ₪.
יובהר, כי נציגי שירות הלקוחות הבהירו ללקוחה את החיוב הצפוי ואת הסיבה לו.
לצערי, בחרה הלקוחה לפנות אל אתרכם בטענות חסרות כל בסיס ולהתעלם מההסכם בין חברת 013 ברק לבינה.
אי לכך, אין כל מקום לזיכוייה.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה