|
|
|
|
|
|
חיוב מוגזם/שגוי בבגין שימוש באינטרנט בחו"ל |
נושא התלונה: |
פורטנוי אריה |
שם/כינוי: |
יום שני 17 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אפריל השתמשתי בשירות IPASS -חיבור לאינטרנט אלחוטי בחו"ל סה"כ 31 דקות.טרם הנסיעה החברה שלחה לי מחירון ונציגה הסביר לי טרם נסיעתי כי העלות היא כמופיע במחירון-ובמקרה זה 10.80 $ לשעה .על פי המופיע בחשבונית שלי באתר ,החברה עתידה לחייב אותי בסכום של 525 ש"ח (לא כולל מע"מ) עבור 31 דקות שימוש אלה במקום 10.80 $ במקרה הגרוע ביותר.
.2 פניות דרך האתר ו-3 פקסים נותרו ללא מענה.אני עדיין בחו"ל..ניתן ליצור עימי קשר גם לטלפון 00447624128446 (אחרי 17:45 שעון ישראל) או להתקשר אל 0576666333 שלוחה 8294 אחרי 17:45
|
כספי |
סוג הנזק : |
חיוב כמופיע במחירון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
• עקב תקלה טכנית בממשק החיוב, בין חברת IPASS לבין חברת 013 ברק חוייב מר פורטנוי באופן שגוי.
• חשבונו של מר פורטנוי זוכה באופן מיידי וחיוביו תאמו את שהובטח לו בשיחה עם נציגת שירות הלקוחות.
• ברצוני להתנצל על התקלה ולהודות למר פורטנוי על פנייתו, אשר העלתה אותה לפני השטח.
• אשמח לסייע בכל שאלה נוספת.
|
תגובה: |
בברכה, |
פתרון: |
|
|
|