פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם/שגוי בבגין שימוש באינטרנט בחו"ל נושא התלונה:
פורטנוי אריה שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אפריל השתמשתי בשירות IPASS -חיבור לאינטרנט אלחוטי בחו"ל סה"כ 31 דקות.טרם הנסיעה החברה שלחה לי מחירון ונציגה הסביר לי טרם נסיעתי כי העלות היא כמופיע במחירון-ובמקרה זה 10.80 $ לשעה .על פי המופיע בחשבונית שלי באתר ,החברה עתידה לחייב אותי בסכום של 525 ש"ח (לא כולל מע"מ) עבור 31 דקות שימוש אלה במקום 10.80 $ במקרה הגרוע ביותר.
.2 פניות דרך האתר ו-3 פקסים נותרו ללא מענה.אני עדיין בחו"ל..ניתן ליצור עימי קשר גם לטלפון 00447624128446 (אחרי 17:45 שעון ישראל) או להתקשר אל 0576666333 שלוחה 8294 אחרי 17:45
כספי סוג הנזק :
חיוב כמופיע במחירון פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
• עקב תקלה טכנית בממשק החיוב, בין חברת IPASS לבין חברת 013 ברק חוייב מר פורטנוי באופן שגוי.
• חשבונו של מר פורטנוי זוכה באופן מיידי וחיוביו תאמו את שהובטח לו בשיחה עם נציגת שירות הלקוחות.
• ברצוני להתנצל על התקלה ולהודות למר פורטנוי על פנייתו, אשר העלתה אותה לפני השטח.
• אשמח לסייע בכל שאלה נוספת.
תגובה:
בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה