פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/2/06 התחברתי לאינטרנט של ברק לאחר שהוצע לי מחיר זול והבטחה למהירות גלישה גבוהה יותר. לאחר שלושה ימים כשגיליתי שמהירות האינטרנט יורדת משמעותית מהמהירות בה גלשתי עם הספק הקודם, ביקשתי לבטל את העסקה (זכות שיש לי מבחינה חוקית עד שבועיים מחתימה על ההסכם). לקח לי להתנתק מהם כמעט שבוע ועשרות טלפונים, המתנות על הקו, ונציגים לא מקצועיים (וזה בניגוד למהירות התגובה כשביקשתי להתחבר), רק כדי לגלות אחרי כמה שבועות שהם ממשיכים לחייב אותי על שירות שבוטל מזמן, וזאת על אף שקיבלתי מס' אסמכתא לאישור ביטול העסקה. התקשרתי שוב לברר והובטח לי שמדובר בטעות ובחודש הבא אזוכה בכ. האשראי. כשהגיע החיוב הבא, אומנם לא חייבו אותי בנוסף אך גם לא זיכו. כרגע אני ממתין כבר כרבע שעה על הקו כדי לקבל מהם הסברים.
לדעתי זו שיטה, ורוב האנשים שלא עוקבים בפירוט אחרי החיובים שלהם, או שאין להם זמן לחכות לנציגים על הקו, נופלים ברשת של חברות כמו 013, שקל מאוד להתחתן איתן אבל קשה מאוד להפרד מהן. אני בחיים לא אעשה עם 013 עסקים, אפילו בחינם. דרך אגב, השיחות שלי איתם מוקלטות.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
קנסות כואבים על חברות שמחייבות שלא בצדק פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• שירות האינטרנט במנוי על שמו של מר אור-לי בוטל בסמוך למועד בקשתו, בתאריך 07.05.06.
• מטבע הדברים, חישוב הזיכוי והעברתו לחברת האשראי הינן פעולות הדורשות רצינות, אחריות וזמן.
• עם זאת, יובהר ויודגש, כי הזיכוי נעשה באופן מיידי ובעת כתיבת מכתב זה מבוצעת ההעברה לחברת האשראי. פעולות אלה נעשו עוד בטרם פנה אליכם מר אור-לי.
• ברצוני לדחות מכל וכל את טענותיו של מר אור-לי, אודות "שיטה" כביכול, בה נוהגת חברתנו.
• אשמח לסייע בכל שאלה נוספת.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה