פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק. נושא התלונה:
כהן מיכאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחה טלפונית עם נציג ברק בשם"עלה" בנושא התקשרותי לשרותי האינטרנט של החב הנ"ל הודיע לי בחגיגיות הלה (עלה) שמצטרף עסקי חדש מגיע לי שי כרטיסי חיוג לחול לשאלתי האם הדבר כרוך בתשלום כלשהו? לא ולא ענה לי עלה זהו שי בונוס ושאל כמה עובדים יש לי. 5 עניתי. ואכן לאחר יומים קיבלתים בדואר ומיד חילקתי אותם כשי לעובדי. להפתעתי בחשבון החודשי הבחנתי בחיוב של כ300שח שיחות לחול מיד התקשרתי לברור הפשך ונציגה אולגה שמה הסבירה מה שאח"כ הסביר גם דן עובד בכיר יותר שלא מתקבל על הדעת שלא הבנתי שהשיחות הן בתשלום למרות שלא הוזכר ולו ברמז דבר זה(אין חילוקי דעות בכך השיחה הוקלטה) דן תוך כדי התפתלות (התרשמותי) הציע לי פשרה ב% מסוים אותה דחיתי מכל וכל. בהמשך הציע לי לשלוח פאקס למדור תלונות של הח"ב ןאכן שלחתי מכתב מפורט. היום התקשר נציג של ברק אשר בדק את ההקלטה שוחח עם "עלה" ולמרות זאת תקף את בורותי כשאמרתי שבתמימותי סברתי שכרטיס החיוג אותו קיבלתי כשי אמור להסתיים לאחר תום אותן דקות שי אשר ניתנו לי.ליפני שהסתימה השיחה עם אותו בודק (חד צדדי) אמר: "אני רואה שסירבת לקבל הנחה לכן לא נותר אלא לחייב את הוראת הקבע במלוא הסכום ויש עוד שיחות שעדין לא ניכנסו לחיוב של החודש,תחויב בהן בחודש הקרוב. רצוני להוסיף ולציין שמלבד אותה עובדת (אשר בלי קשר עזבה את העבודה) לא היה שימוש בכרטיסים. לסיכום:מרגיש ניגזל ללא יכולת למנוע את העוול המשווע ניתנה לי מתנה שלא רציתי, רק לאחר שהוצע לי לתת אותם לעובדי התרצתי לקבל את השי . אין הגיון בכך שאתן לעובדים לחייג לחול כל הזמן וכמה שרוצים... בתודה מראש. כהן מיכאל 0523256095

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
כפי שהבהרתי למר כהן בשיחתי עימו, מקור הטעות הינה בו ולא בחברת 013 ברק. תגובה:
• הנציג, אשר העניק לו כהטבה שירותית את כרטיסי החיוג הסביר בדיוק רב, באופן חוזר ומודגש את תעריפי השיחות בכרטיס.
• לאחר האזנה חוזרת ונישנית לתיעוד שיחתו של הלקוח למול הנציג, אין לי אלא לדחות מכל וכל את טענותיו של מר כהן.
• צר לי, כי בחר לתאר באירוניה, את ניסיונם הכן של נציגי השירות השונים לבוא לקראתו, למרות שכאמור, אין כל בסיס עובדתי לטענותיו.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה