פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פלאפון והתעללות שלה בי ובני משפחתיtomer.div נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לצוות אתר www.tluna.co.il בראשית דברי תודה על הבמה והזדמנות של האתר
שמי שי וברצוני לגולל לפנייכם את יחסה של חברת פלאפון אליי ומכלול הדברים והאירועים האחרונים שחברת פלאפון תקשורת בע"מ מעוללת לי ולבני משפחתי,

הכול התחיל לפני כמה ימים להפתעתי הרבה קיבלתי לביתי מכתב ממוען ע"י עו"ד מר י.סונדרס אשר נשכר ע"י חברת פלאפון ודרוש ממני 1000 ₪ על חוב לחברת פלאפון ,
[ברצוני לציין שאת התשלום החודשי לחברת פלאפון ביצעתי ע"י חברת האשראי ויזה כ.א.ל חודש בחודשו וכמו כן עד היום אני ממשיך לשלם 79 ₪ בעבור המכשיר]
מבירור שערכתי עם חברת ויזה עולה כי התשלום התקבל ואין שום חוב ומהות ואין הם מבינים על מה מדובר,
פניתי למחלקה המשפטית של חברת פלאפון והסברתי לנציג השירות את העניין אך הוא סירב להבין או לשמוע אותי כלל ביקשתי לשוחח עם מנהל
שגם לא הבין על מה אני מדבר ושוב טען שאני חייב לחברת פלאפון 700 ₪ טעות מוחלטת שוב כאמור מויזה נאמר ונכתב גם לחברת פלאפון שאין לי כול חוב,

כמו כן יצרתי קשר בשנית לחברת פלאפון למחלקה המשפטית ושוב הסברתי להם את ה עניין והפעם הנציג [בשם חזי]הבין אותי סוף סוף ואמר לי אדוני אין לך שום חוב ואני מתנצל זה טעות של חברתנו,כמו כן דיברתי שוב עם מחלקת הכספים של חברת פלאפון (ונציגה בשם אלינור) אמרה לי שהיא רואה בפיררוש רואה את שובר התשלום שלי
נסער והמום פניתי לחברת פלאפון שוב ושוב הפעם נאמר לי שאני שוב חייב להם 700 ₪ שוב
ואני כבר לא יודע מה להבין חייב או לא חייב פשוט נראה לי שחברת פלאפון החליטה להתעלל בי ובני משפחתי או פשוט שרצונה להרוויח ממני בעורמה וגזל 700ש"ח אחרת אין לי הסבר הגיוני לשרשרת הדברים הנ"ל.
עם פה פעור ויכלות תגובה על כך ולאחר כול התלאות הנ"ל שחברת פלאפון העבירה אותי כולל מכתב נזעם מעו"ד וטיפול משפטי שלא לצורך איך ולמה קורה כזה דבר
מיותר לציין את עוגמת הנפש והסבל הרב הנגרם לי ולבני משפחתי בעקבות הדברים הנ"ל של
ביזבוז זמן,ימי עבודה,מכתבים,פקסים,דוא"לים,טירטור ו סוג הנזק :
סגרית ההליכים שנפתחו נגדי בשרירותיות ופיצוי הולם ע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר הופמן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה