פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח מאוכזב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד 15/05/2006



לכבוד
פלאפון תקשורת
יחידת פניות לקוחות מבלי לפגוע בזכויות



הנדון: פנייה לחברת פלאפון מס' לקוח 1071199



בהמשך לפניותיי ושיחות חוזרות מזה כחודשיים, הריני מציג בפניכם את אכזבתי הגדולה בטיפול פנייתי.
הנני לקוח פלאפון מעל 7 שנים ומחזיק ברשותי כמה קווים פעילים.
עד היום לא חוויתי חוויה כזאת של בעיות ואי נעימות סביב אותו נושא.
עד היום שילמתי במועד ולפי דרישתכם ולפי ההסכם המוסבר לי.
היות ואין באפשרותי להוכיח את ההסבר השגוי והלא מדויק שקיבלתי בעל פה בעת רכישת המכשירים ע"י הנציגה, מותירים אותי ללא ברירה.


בכבוד רב
לואיס דנסקר
לקוח מאוכזב
050-7536042


העתק: קישרי לקוחות פקס 03-7337467
מרכז מכירות בית שמש פקס 03-7338480
פניות הציבור לקוחות פקס 03-5728004



עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר מספר פעמים עם מר דנסקר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה