|
|
|
|
|
|
לקוח מאוכזב |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית שמש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בס"ד 15/05/2006
לכבוד
פלאפון תקשורת
יחידת פניות לקוחות מבלי לפגוע בזכויות
הנדון: פנייה לחברת פלאפון מס' לקוח 1071199
בהמשך לפניותיי ושיחות חוזרות מזה כחודשיים, הריני מציג בפניכם את אכזבתי הגדולה בטיפול פנייתי.
הנני לקוח פלאפון מעל 7 שנים ומחזיק ברשותי כמה קווים פעילים.
עד היום לא חוויתי חוויה כזאת של בעיות ואי נעימות סביב אותו נושא.
עד היום שילמתי במועד ולפי דרישתכם ולפי ההסכם המוסבר לי.
היות ואין באפשרותי להוכיח את ההסבר השגוי והלא מדויק שקיבלתי בעל פה בעת רכישת המכשירים ע"י הנציגה, מותירים אותי ללא ברירה.
בכבוד רב
לואיס דנסקר
לקוח מאוכזב
050-7536042
העתק: קישרי לקוחות פקס 03-7337467
מרכז מכירות בית שמש פקס 03-7338480
פניות הציבור לקוחות פקס 03-5728004
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר - אחראית פניות לקו |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר מספר פעמים עם מר דנסקר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|