פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לנותני שרותים ה-SMS נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 חוצות שפיים 60990 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש אפריל 2006 נשלחה למכשיר הפלאפון של שמספרו 050-7292801 הודעת SMS על אפשרות להשתתפות בהגרלת הלוטו בעלות של 1 ש"ח, בהודעה היו מספרים וכן נרשם כי המעוניין להשתתף בהגרלה עליו לשלוח SMS עם שם וכתובת, שלחתי SMS כנ"ל מתוך ידיעה כי אני משתתפת בהגרלה חד פעמית לאותו יום בשום מקום בהודעה לא נרשם כי אני רוכשת מנוי קבוע לכל ההגרלות מידי שבוע. לאחר הודעה זו קיבלתי עוד מספר הודעות עם מספרי לוטו וחשבתי לתומי כי אם אינני משיבה ואינני שולחת SMS חוזר אלו הן הודעות בלבד ולכן לא התייחסתי ומחקתי אותן. השבוע בדקתי את חשבון הפלאפון שלי באינטרנט ונוכחתי לדעת כי החשבון גבוה בהרבה ממהשיחות שהוצאתי מהמכשיר, טילפנתי לפלאפון והם ענו לי כי נשלחו בשמי SMS שקשורים להגרלות הלוטו ועלי לפנות לחברת "סלקט" טלפנתי אליהם והשארתי הודעה , היום חזרו אלי מחברת הלוטו וענו לי כי בשליחת ה-SMS היחיד ההוא מחודש אפריל בעצם עשיתי מנוי קבוע למרות שב-SMS לא הוזכר "מנוי" ולו במילה אחת לטענתם היום בטלפון הם אומרים כי ב-SMS הופיע מספר טלפון וכי היה עלי להתקשר כדי לשמוע את התקנון. לטענתי אם הם התכוונו למכור לי מנוי ולא השתתפות חד פעמית בהגרלה היה עליהם לציין בגוף ה-SMS כי הם מציעים לי מנוי וכי המחיר אחרי הפעם הראשונה משתנה ל- 5 ש"ח ולא וסמוך על זה שאצלצל ואשמע את התקנון. עדיין שמור על הסולולרי שלי הודעה אחת שלא מחקתי ואוכל להקריא לכם אותה אם אדרש. החברה הסכימה להפסיק את המנוי מהיום אך לא לזכות אותי על החיובים הקודמים שנעשו ללא הסכמתי, אודה לכם על עזרתכם.
בתודה
ןינברג מלכה
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור החיובים המיותרים שנגבו מחשבון הפלאפון ש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תלונת מר וינברג טופלה לשביעות רצונו על ידי אחראי פניות לקוחות של חברתנו.
נשמח לעמוד לשרותך במוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה