פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
vpn 0506635440חיוב לאחר שהפלא פון לא ברשותי הבטחה להחזר ללא טיפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-18/04/06 קיבלתי חשבון מחברת פלאפון על מכשיר vpn צבאי שהיה ברשותי עד חודש 02/06 שהוחזר לצה"ל במסגרת השדרוג למירס ונותק יום לפני ההחזרה לשיחות יוצאות חשבתי לתומי שמדובר בחשבון אחרון למרות הזמן שעבר ואז הסתבר לי שתאריך החשבון הוא מתחילת חודש 03/06 למרות שאת המכשיר החזרתי בערך בתחילת 02/06 ויותר מוזר היה שחלק מהחשבון הוא על שכירות פלא פון חו"ל שלא היתה מעולם ו98 דקות שיחה שלא ברור לי איך ביצעתי אם הטלפון לא היה ברשותי, התקשרתי לשירות הלקוחות משם העבירו אותי לפלא פון חו"ל והם אמרו שהחיוב אכן לא נכון ומקורו בטעות במחשב אך בשירות לא הסכימו לזכות אותי כמה ימים לאחר מכן פניתי למרכז השירות ושם גם כן הסברתי להם את הבעייה נציגת השרות פנתה לממונה עליה שבדקה את הנושא ומיהרה להחליט שמגיע לי פיצוי ואני מחכה עד היום לפיצוי שאגב מדובר רק בכ-12 שקלים למרות שפניתי עוד פעם או פעמים למוקד השרות ואמרו לי ש"אנחנו נזוכה" אז הבנתי שלא רק לי נעשתה "הטעות במחשב" כנראה שלעוד כמה אלפי לקוחות vpn שפתחו את מכשירם לשיחות יוצאות שלא הסתכלו על החשבוניות שלכם אני מקווה שתהיו מספיק הוגנים להחזיר גם למי שלא פנה אליכם ישירות
עוגמת נפש בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החזר כספי לי ולכל מי שלקחתם ממנו "בטעות" פרסום ה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. פניית מר יהוד טופלה על ידי נציגי חברתנו במוקד השרות הטלפוני ונושא פנייתו טופל. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה