פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת בפל' נושא התלונה:
כהן ליאת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות נגשתי לתחנת שרות של פלאפון ברמת-גן לתיקון הפלאפון, לאחר שעתיים של המתנה לתיקון, למחרת להפתעתי גיליתי כי התקלה עדיין נמשכת ושוב הלכתי לאחר יומיים לפלאפון לתיקון, למחרת שוב ניסיתי לדבר בפל' ושוב אותה תקלה, למחרת הגיע שליח פל' לקחת לי את הפל' לתיקון לאחר שהחזיר את המכשיר לרשותי, ולצערי גיליתי לאחר שיחה אחת במכשיר כי המכשיר עדיין עם אותה תקלה, בע. שבועות שוב נסעתי לתחנת שרות לתקן את המכשיר המתנתי כשעה, ולאחר השיחה הראשונה שניהלתי מהמכשיר שוב התגלתה אותה תקלה, היום שוב נסעתי לפל' לתיקון ושוב המתנה של כשעה עם אותה תקלה.
מדובר כאן בזלזול ועוגמת נפש כאשר לקוח צריך לבזבז את זמנו ולנסוע לתחנת שרות 5 פעמים ב-3 שבועות ע"מ לתקן את אותה התקלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר למכשיר חדש+פיצוי על עוגמת נפש+בזבוז ז פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חייט בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה