תקלה מתמשכת בפל' |
נושא התלונה: |
כהן ליאת |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות נגשתי לתחנת שרות של פלאפון ברמת-גן לתיקון הפלאפון, לאחר שעתיים של המתנה לתיקון, למחרת להפתעתי גיליתי כי התקלה עדיין נמשכת ושוב הלכתי לאחר יומיים לפלאפון לתיקון, למחרת שוב ניסיתי לדבר בפל' ושוב אותה תקלה, למחרת הגיע שליח פל' לקחת לי את הפל' לתיקון לאחר שהחזיר את המכשיר לרשותי, ולצערי גיליתי לאחר שיחה אחת במכשיר כי המכשיר עדיין עם אותה תקלה, בע. שבועות שוב נסעתי לתחנת שרות לתקן את המכשיר המתנתי כשעה, ולאחר השיחה הראשונה שניהלתי מהמכשיר שוב התגלתה אותה תקלה, היום שוב נסעתי לפל' לתיקון ושוב המתנה של כשעה עם אותה תקלה.
מדובר כאן בזלזול ועוגמת נפש כאשר לקוח צריך לבזבז את זמנו ולנסוע לתחנת שרות 5 פעמים ב-3 שבועות ע"מ לתקן את אותה התקלה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר למכשיר חדש+פיצוי על עוגמת נפש+בזבוז ז |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|