פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של פלאפון גרמה לי לבעיות בחשבון בנק ולחזרה של הוראת קבע של "בזק" נושא התלונה:
אהרוני ירון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר חוב שהיה לי שילמתי את החוב במזומן בבנק הדואר,זאת לאחר אישור של ארכה שקיבלתי אני ואימי בע"פ מאחד הנציגים של מוקד הכספים.
אך כניראה הבטחות בע"פ לא נירשמות,או נירשמות באופו סלקטיבי,כי משום מה העבירו את החוב להוראת קבע וזאת לאחר שכבר שילמתי את החוב.
ז"א שילמתי פעמיים ,גם בבנק הדואר וגם בהוראת קבע.
יחד עם זאת הטיפול בנושא שלי היה חסר רגישות,לאחר שביקשתי זיכוי מיידי.
מאחר שלא קיבלתי זיכוי מיידי,נכנסתי לבעיה בחשבון נק והחזירו לי הוראת קבע של "בזק" בגלל החיוב הלא צפוי של פלאפון שהכניס אותי לחריגה בבנק.
אני דורש במיידית שתיקחו פעם אחת אחריות ולא תיתנו תשובות לקוניות.
זה כסף של אנשים ואתם לא יכולים לשחק בכסף של אנשים,אז קצת רגישות.
אני דורש שתפצו אותי על העמלה שששילמתי לבנק עבור הוראת הקבע שחזרה לי.
אני מפרסם את תלונתי באתר,כדי שפעם אחת ולתמיד תדעו שלקוח הוא מעל לכל ,...ולא תמיד אתם צודקים.
תודעת שירות זה דבר שמערך השירות של חברת פלאפון ומוקד הכספים בפרט צריך ללמוד טוב טוב,אם הוא לא רוצה לאבד לקוחות בכמויות.





כספי סוג הנזק :
החזר של עמלת הוראת הקבע שחזרה לי בגלל החיוב הכפול פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות הציב שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אהרוני בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה