פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת זיכוי כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי 2013 נמסר לי כי יש אפשרות לעשות חבילה למשפחות עובדי מדינה התקשרתי למוקד פלפון עובדי מדינה מסרתי את שני מספי הניידים של ילדי 050********* ונייד 050********* נמסר לי כי ישנה חבילה ב 99 שח הכל כלול הסכמתי לכך כאשר סגרתי את השיחה נאמר לי בעבודה שניתן לבצע עסקה טובה יותר ב 89 שח ולכן חזרתי לאחר כחמש דקות למוקד עובדי מדינה וביקשתי לעדכן את החבילהל 89 שח לחודש נאמר לי כי זה יהיה למשך שנה בלבד החל מיום 22.8.13 והסכמתי כאשר קיבלתי השבוע ב 3.10.13 את החשבון נדהמתי לגלות כי השאירו את התעריף לפי 99 שח לחודש ולא 89 שח פניתי למוקד עובדי מדינה הם מסרו לי שכנראה חלה טעות או אי הבנה והם תיקנו לי את התעריף ל 89 שח וביקשו ממני לדבר עם מוקד של פלפון לגבי הזיכוי פניתי למוקד ונמסר לי כי אין להם הקלטה של השיחה ולכן הם לא יכולים לזכות אותי, הם מסרו לי במפורש כי מופיע אצלם במערכת שהייתי אמורה להיות מחוייבת ב 89 שח ומשום מה חוייבתי ב 99 שח האם נראה הגיוני שאני אבטל את התעריף המוזל ואבקש תעריף גבוה יותר, הנציגה מסרה שהיא יכולה לתת לי חבילת גיבוי בשווי 60 שח אבל אני ביקשתי זיכוי כספי היא מסרה שאין באפשרותה לעשות זאת והיא תעביר את השיחה למנהל על מנת שיחזור אלי ומאז אני מחכה ואני בטוחה שגם אף אחד לא יחזור אלי , נכון הסכום הוא קטן יחסית אבל מאוד כואב לראות איך חברות משטות בך , ומטות את הכף לצד שלהם, מדוע הם לא מאמינים לי וטוענים שמאחר ולא היתה הקלטת שיחה אין הוכחה ולכן הם לא יכולים לקבל את דבריי, הרי הנציגה אמרה במפורש שבמערכת מופיע שביקשתי להוזיל את התעריף ל 89 שח מדוע הם לא ביצוע זאת, האם עלי להקליט את השיחות כל פעם שאני מדברת עם נציגי פלאפון איפה היושרה, ההגינות, כאשר עושים עיסקה בהוט הם אחרי חצי שעה שולחים במייל את עיקרי החבילה מדוע פלפון לא נוקט בשיטה זו, כך הייתי חוסכת לעצמי עוגמת נפש ומייד הייתי רואה שהנציג שגה.
אני מבקשת לדאוג לי להחזר כספי של 60 שח עבור שני הניידים יחדיו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה