פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החלפתי מכשיר במסגרת מבצע שדרוג. המכשיר החדש שנתקבל היה פגום. מאז במשך שבועיים אני מנסה להחליף את המכשיר ללא הועיל. במהלך השבועיים האחרונים חלק מהנציגי שירות איתם דיברתי הטעו אותי אחד מהם אף שיקר לי ונתקלתי באטימות חסרת פשר. נמסר לי כי יחזרו אלי עם תשובות אולם לא יצרו איתי קשר.
החלפת המכשיר במשלוח לביתי או ביטול העסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית מר סובר טופלה לשביעות רצונו על ידי נציגי חברתנו במרכז השרות בהרצליה.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה