|
|
|
|
|
|
שירות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 07 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החלפתי מכשיר במסגרת מבצע שדרוג. המכשיר החדש שנתקבל היה פגום. מאז במשך שבועיים אני מנסה להחליף את המכשיר ללא הועיל. במהלך השבועיים האחרונים חלק מהנציגי שירות איתם דיברתי הטעו אותי אחד מהם אף שיקר לי ונתקלתי באטימות חסרת פשר. נמסר לי כי יחזרו אלי עם תשובות אולם לא יצרו איתי קשר.
|
החלפת המכשיר במשלוח לביתי או ביטול העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר- אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
פניית מר סובר טופלה לשביעות רצונו על ידי נציגי חברתנו במרכז השרות בהרצליה.
בברכה. |
תגובה: |
כנ"ל. |
פתרון: |
|
|
|