|
|
|
|
|
|
מענה לפל. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום אחרי השעה 5 אחר"צ התקרתי למוקד של החברה ולאחר יותר מ-5 דקות המוקדן הודיעני כי לפני 4 פניות ועלי לחכות 6 דקות על מנת להגיע לתור ולאחר יותר מהזמן כמדומני כ-10 דקות התקליט הודיע כי בעוד כמה רגעים יטופל בפנייתי .הזמן נמשך בערך כחצי שעה .
מאחר והייתי מודאג כי לקרובת לא שמעתי ממנה זה זמן רב ודאגתי לשלומה
כך הייתי מוכרח מעל כוחי להמתין .
כאן אני מביע מחאתי הנמרצת על הזילזול והאטימות מצד החברה כי הזמן של הציבור הפקר ולא יכול לעניין אותה . לדעתי יש להקים צעקה בציבור ולעורר האחראים מהתרדמה . רבותי שתי דקות מקסימום ניתן לטפל בפניות הציבור .
|
וביזביז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|