פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לפל. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
היום אחרי השעה 5 אחר"צ התקרתי למוקד של החברה ולאחר יותר מ-5 דקות המוקדן הודיעני כי לפני 4 פניות ועלי לחכות 6 דקות על מנת להגיע לתור ולאחר יותר מהזמן כמדומני כ-10 דקות התקליט הודיע כי בעוד כמה רגעים יטופל בפנייתי .הזמן נמשך בערך כחצי שעה .
מאחר והייתי מודאג כי לקרובת לא שמעתי ממנה זה זמן רב ודאגתי לשלומה
כך הייתי מוכרח מעל כוחי להמתין .
כאן אני מביע מחאתי הנמרצת על הזילזול והאטימות מצד החברה כי הזמן של הציבור הפקר ולא יכול לעניין אותה . לדעתי יש להקים צעקה בציבור ולעורר האחראים מהתרדמה . רבותי שתי דקות מקסימום ניתן לטפל בפניות הציבור .
וביזביז זמן סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה