פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי מחברת פלאפון גרם לי להוצאה כספית. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2013 נסעתי לאוסטריה ודאגתי לפני כן להתקשר לחברת הסלולר שלי, פלאפון, ע"מ לבדוק איך אוכל לדבר עם הארץ באופן החסכוני ביותר.
דיברתי עם נציגה בשם טובה שסיפרה לי על חבילה שבה יש תשלום חד פעמי של 49 ש"ח, ואז כל השיחות יעלו לי כ 70 אג' לדקה (לא זוכרת את הסכום המדויק). טובה טרחה וציינה שהחבילה תהיה משתלמת כיוון שהתשלום הוא חד פעמי לשנה, ובכל הנסיעות שלי בשנה זו השיחות לארץ יעלו לי 70 אג' לדקה. אדגיש כי דרך העבודה שלי (אני עובדת מדינה) יש הסכם של שיחות מוזלות גם מחו"ל לארץ, אך העסקה קסמה לי יותר. ב 9.10.13 התקשרתי שוב לוודא את המחיר של השיחות בחו"ל כיון שלמחרת נסעתי לרודוס. להפתעתי נאמר לי ע"י נציגה בשם שלי (ועוד אחת שאיני זוכרת את שמה) שטובה טעתה, והתשלום של 49 ש"ח הוא חד פעמי פר נסיעה. לטענתי, וזה גם מה שניסיתי להסביר לנציגות, אם נציגת פלאפון טעתה - החברה צריכה לקחת אחריות על דבריה ולגבות אותה. אני לא הייתי עושה את החבילה אילו ידעתי שהיא חד פעמית לנסיעה. אני לא חייבת לדבר עם הארץ בנסיעות, וכך היתה לי הוצאה מיותרת, גם אם לא גדולה מידי. אין לשכוח גם שיש לי אפשרות לשיחות מוזלות מחו"ל כעובדת מדינה. התעקשתי שישמעו הקלטה של השיחה שלי עם טובה, ואכן נציגה אחראית התקשרה אלי לאחר ששמעה את השיחה והבינה שאני צודקת. אולם גם הנציגה האחראית - זהבית - טענה שהיה נגרם לי הפסד רק אם הייתי נוסעת מספר פעמים לחו"ל על בסיס הטעיה זו. זו מנטרה שהם טורחים לחזור עליה שוב ושוב, אבל אני טוענת שגם אם התקשרתי לפני הנסיעה השנייה - לא הופך את ההוצאה שלי למוצדקת לנוכח ההטעיה של טובה - נציגת פלאפון הראשונה. אני חושבת שחברת פלאפון צריכה לעמוד מאחורי הדברים שהנציגים שלה מספרים לנו. נציגי החברה הם החברה מבחינת הלקוח.
כספי, בזבוז זמן מול פלאפון, עלבון ועוגמת נפש. סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה