פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר אשר נרכש ללא התאמה,הוחלף למחרת למכשיר משומש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה 20/10/13 בסביבות השעה 15:00 ,ניגשתי לסניף בבניין קונקורד על מנת לרכוש מכשיר נייד הכולל בתוכו הקלטת קול.הבהרתי כי זוהי פונקציה מחייבת מפני שילדי מתכונן לבר מצווה ורוצה להקליט קול.
הנציג הציע לי מכשיר סמסונג.ביקשתי לחסום אינטרנט,חסם לי ויצאתי מרוצה.
חזרתי הביתה וניסיתי למצוא את פונקציית ההקלטה,לא מצאתי, הילד(בן 12) לא מצא,וגם בעלי לא מצא...
אמרתי לא יכול להיות,
למחרת התקשרתי למרכז שירות על מנת שיסבירו לי איך ניתן להקליט,ניסו ולא הצליחו ולכן העבירו אותי למרכז הטכני.
במרכז הטכני אמרו לי ללא היסוס כי במכשיר הזה אין הקלטה כלל ואגש למרכז בו רכשתי את המכשיר על מנת להחליף אותו.
כמובן באותו היום ניגשתי ה 21/10/13 בסביבות השעה 15:00 שוב(אני עובדת ליד מגדל קונקורד ומסיימת בשעה זו).
ניגשתי שוב לאותו הנציג אשר היה מופתע לחלוטין כי המכשיר לא כולל פונקציית הקלטה ואמר כי לא יכול להיות, ניסה למצוא ולא הצליח.שאל עמית לעבודה אשר אמר לו במפורש : בכל המכשירים האחרים יש אך בזה אין...
הנציג הציע לי מכשיר אחר אשר לטענתו קיבלו אותו רק היום ואפילו יותר טוב מהסמסונג,טאצ של סוני,וגם המחיר נמוך יותר,
הסכמתי לקבלו ושוב שאלתי אם ישנה הקלטה, אמר שכן,ביקשתי כי יחסום אינטרנט,אמר כי חסם ,יצאתי מרוצה הביתה....
חזרתי הביתה ולתדהמתי הגדולה:
1.אינטרנט פתוח לחלוטין עקב WIFI
2.טלפון משומש-יש בו תמונות שצולמו באוגוסט 13 של גבר,תמונה של עוגת נישואין שמח,תינוק ועוד...

הפעם כבר לא מרוצה ולא סומכת, ניגשתי למחרת למרכז במגדל קונקורד ה22/10/13 שוב בסביבות השעה 15:00 והפעם ביקשתי לבטל עסקה(במרכז השירות הטלפוני אמרו לי כי ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום....)
הנציג אמר לי ,רגע אני אקרא למנהל שלי,הגיע מישהו אשר אמר לי: מצטער לא ניתן להחליף מפני שהשתמשת במכשיר והאריזה פתוחה...
אמרתי לו ברור שהאריזה פתוחה כי רציתי להשתמש במכשיר,לאחר שגיליתי כי הוא משומש וישנו אינטרנט חופשי ניגשתי מיידית להחזירו,
העביר אותי למנהל אחר,
המתנתי כ20 דקות(כמובן ששלוש פעמים איחרתי לגני הילדים..)
ניגשתי למנהל אשר לא הבין מדוע אני יושבת אצלו,
הסברתי שוב כי בתחילה נמסר לי מכשיר אשר לא ענה על הדרישות שלי מלכתחילה ולאחר מכן נמסר לי מכשיר משומש עם אינטרנט פתוח,ולכן הפעם לא מעוניינת במכשיר אחר אלא לבטל עסקה ואני עדיין עומדת במסגרת הזמן,
טען כי לא ניתן כי כבר פתחתי את האריזה ,ושוב הסיפור למעלה...
אמרתי כי הטלפון משומש ויש אינטרנט פתוח אפילו שחסמו אותו,טלפון משומש לא מוכנה לקבל ואני מבקשת לבטל עסקה באופן מיידי.
אמר כי הוא מצטער אך לא יכול לאשר זאת לבד ולכן יפנה למנהל מעליו,
התחייב לחזור אליי תוך יומיים,כלומר עד ה24/10/13 בשעה 15:00
יום חמישי בשעה 15:00 התקשר אליי הנציג אשר מכר לי את העסקאות וביקש למסור כי היום לא יוכל המנהל לשבת איתי לפגישה ולכן מבקש לדחות זאת ליום א',
ביקשתי כי בכל מקרה שיתקשר אליי היום(יום חמישי),
לא התקשרו אליי ביום חמישי ולא ביום א על מנת להיפגש,

דבר נוסף:
רכשתי ב21/10/13 כרטיס זיכרון 4GB לנייד שלי,שילמתי מחיר מלא,
כשהגעתי הביתה צילמתי תמונות אך לתדהמתי הגדולה ביותר גיליתי כ188 תמונות בתיקייה,בדקתי וראיתי תמונות של ילדים שאינם שלי,נשים בבגד ים ביקיני מדגמנות ונשים עם תינוקות ועוד...כל התמונות אשדר אינם שלי רשומות במאפיינים בכרטיס הזיכרון מתאריך ה21/10/13 אותו היום בו רכשתי כרטיס זיכרון,
מילא למכור לי כרטיס זיכרון משומש במחיר חדש,אך מה עם צנעת הפרט? את זה כבר לא אמרתי לחברה כי אני כבר ממש מאוכזבת שקורים דברים כאלה...

לא ברור לי מדוע הנושא לא נסגר,

מבקש עזרה דחופה ביותר

בברכה,

כלנית *****
054-**********
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה מהיום הראשון ופיצוי על עוגמת נפש,אך הדחוף הוא ביטול עסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה