בעיות במכשיר חדש שנרכש במוקד שירות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
מרכז שירות חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.10.13 רכשתי מכשיר מסוג גלקסי s4 לאחר שמכשיר אייפון שהיה לי היה תקול.
המכשיר נקנה בעמדת שירות של פלאפון בקניון בת-ים, לאחר שנציג השירות דיבר בשבחי הכשיר לעומת מכשירים אחרים.
מאז רכישת המכשיר נוצר מצב כי במהלך השיחה אני שומע את המדבר איתי אך אותי לא שומעים ויש צורך בניתוק השיחה והתקשרות מחודשת.
מקרה זה חזר מס' לא מבוטל של פעמים.
ביום שישי האחרון 14.12.13 המכשיר הפסיק להגיב הכפתורים לא הגיבו וגם לכבות אותו ולהפעיל מחדש לא היה ניתן, רק ניתוק המכשיר מהסוללה והחזרתה לאחר מס' דקות השיבה את המכשיר לחיים.
נוסף על כך צבע המכשיר החל להתקלף ואנו מדברים על מכשיר שנרכש לפני חודשיים !!!
יצויין כי במעמד רכישת המכשיר ניתנה גם אחריות כוללת ובהבטחת נציג המכירה "במידה וקיימת בעייה יש אחריות והמכשיר אף יוחלף "
בביקור במרכז השירות ת בחולון, העביר נציג השירות את המכשיר למעבדת השירות המצוייה במקום ולאחר כ-5 דקות חזר ומסר כי המכשיר נפתח ונוקה וכעת הוא בסדר.
לשאלתי מה לגבי הפגמים החיצוניים הקילופים , נעניתי כי אין מה לעשות ואם זה יהיה יותר גרוע שאחזור והמכשיר יישלח ליצרן, הסברתי כי אין לי זמן להתעסק עם זה יותר מידי מפאת עבודתי (עו"ד) ולמה לא לשלוח את זה כעת ולקבל מכשיר חלופי, אך זה סירב וציין כי בהתאם לניסיונו לא יעשו כלום .
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
המכשיר באחריות מלאה ומכשיר בן חודשיים אין סיבה שיהיה עם נזק כזה דורש החלפתו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|