פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/12/13 הגעתי למרכז שרות של חברת פלאפון בעפולה, באתי בעקבות חשבון סלולר מנופח ונאמר לי שאני חייבת להחליף את המסלול כמובן שהנציגה היתה חביבה (רק בשביל למכור )הם אף פעם לא נחמדים, היא אמרה שהתוכנית היחידה שיש לה זה תוכנית שמקבלים בה מכשיר וטאבלט ביחד יש לי 2 קווים אצלהם יצאתי משם עם 2 טאבלטים של סמסונג ועם 2 מכשירים של סמסונג וזאת בגלל שהנציגה אמרה שזוהי התוכנית היחידה שיש לה להציע לי היום (18/12/13 ) הגעתי למרכז שרות בעפולה לבטל את העסקה עם דוד שלי שמבין יותר ממני יש לציין שהמכשירים סגורים ולא נעשה בהם כל שימוש קיבלה אותי נציגה בשם שני שהיחס שלה מתחת לכל ביקורת ביקשתי לבטל את העסקה והיא לא רצתה לבטל לי החוק אומר שתוך 14 יום אני יכולה לבטל הנציגה פשוט ציפצפה עלי ואמרה לי לא אני לא מבטלת לך מכיוון שעשית בתוכנית שלך שימוש אמרתי לה תראי לי במחשב שנעשה שימוש היא אמרה אני לא יכולה זה מידע חסוי. יצאתי ממרכז השרות מאוכזבת וכרגע מתכוונת להעביר את התלונה לטיפול משפטי. תודה ריקי
נזק כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה