פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקח בכדי לגייס לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
עבור: פניות הציבור פלאפון

הנדון : תלונת שירות על תהליך ניוד מספר לקוח 52**390

שלום רב ,
בתאריך 25.12.13 קיבלתי שיחת טלפון ממספר 04-373000 לאחר בירור הבנתי שמדובר במחלקת מכירות של פלאפון .התקשרה נציגה בשם לירז לא נתנה לי את שם המשפחה והציגה עצמה כנציגת שירות .
הנציגה הציעה לי לנייד 2 קווים ( של ההורים שלי שהיו בעבר בפלאפון ) חשוב לציין שאני כבר בחברת פלאפון וציינה בפניי ששלושת המנויים בעלות של 225 שח כשכל מנוי 75 שח - מסלול משפחה ו2 כרטיסי הסים יהיו ללא עלות כהטבה. שאלתי אותה אם היא בטוחה בדבריה ואמרה לי שכן , נתנה לי את הנייד שלה ואמרה לי שעוד באות יום יצרו עימי קשר לתיאום שליח לקבלת הכרטיסי סים.
כמובן שאף אחד לא יצר עימי קשר ושלחתי הודעה לנציגה על מנת לוודא את הפרטים והיא ענתה לי בהודעה : כן אל תידאגי יתקשרו במהלך היום. בשעה 21:30 קיבלתי אסמס כי כרטיס האשראי שלי חויב בעסקה אינטרנטית על סך 300 שח בחברת פלאפון . חשוב לציין כי לא התקשרו אליי באותו יום כלל ולא תיאמו איתי כלום !
יום למחרת ב 26.12 התקשרתי למוקד השירות של פלאפון מסתבר : שהמכירה וההצעה שנתנו לי היתה ע"י מחלקת DOOR 2 DOOR . כששאלתי מה מעודכן לי בפרטי המנוי איזה תוכנית נאמר לי כי אני עדיין בתוכנית הישנה ושעדיין לא תואם לי שליח. ביקשתי לברר איך ניתן להשיג מידע נוסף או שליח אמרו לי שזה רק מול מחלקת DOOR 2 DOOR שכמובן לא ניתן להשיג אותם ואין להם טלפון . העבירו אותי למחלקת מכירות ושם לאחר המתנה ממש ארוכה של כמעט 40 דקות נאמר לי כי יגיע טכנאי במהלך היום למסור לי את כרטיס הסים.
ביום שישי לאחר הניוד נכנסתי לאתר האינטרנט על מנת לראות את החבילות שמעודכנות אצלי וכמובן לא דובים ולא יער . אני (052****038 ) במסלול הישן ושני המספרים השניים במסלול משפחה. התקשרתי לשירות ונציגה בשם אלה מסרה לי את אות מידע שראיתי גם לבד באינטרנט , יהמר לזכותה שעידכנה לי את המסלול שלי כדי שנהיה כולנו במסלול משפחה וכאן אשבח את השירות שלה. שאלתי על זיכוי הכרטיסי סים נאמר לי ע"י שלא מופיע זיכוי .
לסיום, בתור חברה גדולה וידועה שמחשיבה את עצמה כאמינה , בושה וחרפה שמתקשרת נציגה מציגה עצמה ממחלקת מכירות , מוסרת טלפון אישי שלה שאח"כ לא ניתן להשיג אותה , על אחת כמה וכמה שעל חוזה העיסקה חתום בכלל נציג בשם אחר ברק קהלני , מבטיחה הבטחות שווא ומוכרת מסלולים בשונה ממה שנאמר בשיחה רק על מנת לבצע " מכירה" ולקבל בונוס על גב הלקוח. גם אני עובדת בשירות לקוחות ולעולם לא שיקרתי על לקוח על מנת להרוויח משהו . חבל שככה נראה השירות שאתם נותנים ואלו הנציגים שמייצגים חברה כזאת.
אבקש התייחסות בהתאם על כל הטרטור של הטלפונים ועל ההמתנות האורכות שבסופן לא קיבלתי מענה כלל חוץ מנציגה אחת בשם אלה שבתאריך 27.12 עידכנה לי את החבילה . וכן אבקש את הפיצוי על כרטיסי הסים שנאמר לי כי יהיו ללא עלות כלל והסבר למדוע לא ניתן לקבל שירות בשירות לקוחות אם עשיתי עסקה מול DOOR 2 DOOR
תודה
אורלי ****טלפון 052-****-38
מספר לקוח 52***90
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על 2 הכרטיסי סים שנויידו ומתן מענה בשירות לקוחות מבלי להגיד לי שהניוד שלי הא ממחלקה אחרת DOOR 2 DOOR פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה