פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה אנושי ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
היום פניתי טלפונית (*166) למח' השירות של פלאפון כדי לברר חיובים באינטרנט שלא השתמשנו.
זו לא פעם ראשונה שמענה אלקטרוני מודיע על עומס בשיחות(המתנה כ20 דקות) ,להשאיראת מס' הטלפון ויחזרו תוך 3שעות.
אסור שיהיה מצב שלא יהיה מענה אנושי -אין אפשרות בכלל לדבר עם איש,רק מענה אלקטרוני -תלחץ 1 על.... תלחץ על 3.... מה זה? הפקרות
אם רוצים לשדרג מכשיר מיד עונים עונים כי זה משתלם להם.צריך לשנות את השיטה ולהציב אדם שיענה על תלונות ובקשות מיוחדות.
עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה