פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה תוך פחות מ- 24 שעות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני לשתף אתכם בעגמת נפש שחוויתי מצד חברת פלאפון.
בתאריך 27.1.14 הלכתי לסניף חוצות המפרץ של חברת פלאפון בכדי לרכוש כרטיס סים חדש בעקבות גניבת המכשיר האישי שלי. דיברתי עם נציג בשם שי רובין שהציע לבוא לקראתי ולהוזיל לי עלויות בתוכנית הנוכחית שלי.
בין רגע הצטרפה לשיחתנו מנהלת הסניף שירן וחלה במסע שיכנועים שארכוש טלפון חדש עם טאבלט מתנה ותוכנית חדשה.
מרוב לחץ שהופעל עלי, הצטרפתי לעיסקה.בזמן שאינני שלמה עם עצמי.
כעבור שעה הגעתי הביתה ולאחר התיעצות עם קרוביי החלטתי שאינני יכולה לעמוד בעיסקה הזו, בעוד שיש הצעות נמוכות יותר בשוק.
כבר למחרת התייצבתי בסניף קניון חיפה על מנת לבטל את העיסקה ושם נאמר לי שאני יכולה לבצע זאת רק בסניף בו התבצעה העסקה. אוקיי, חצי שעה לאחר מכן הגעתי חזרה לסניף בחוצות. שם ניתקלתי ביחס שלא ציפיתי לו. אם קודם ניתקלתי בסבר פנים יפות ברגע ששמעו שאני רוצה לבטל את העיסקה הכל השתנה. לא היו מוכנים בכלל להוציא לי מספר מהמחשב בתור אחת שרוצה לקבל שירות נאמר לי שיש אחת ספציפית בשם מיטל שהיא מטפלת במיקרים כאלה והיא עובדת רק בבוקר. עם כל הכבוד אני עובדת בבוקרי ואינני יכולה לבזבז מזמני בכדי להגיע שוב. הנציגה חופית לקחה ממני מספר טלפון ואמרו שהיא תחזור אלי. ברצוני להוסיף שהפניה שלי נרשמה על פיתקון קטן, הערתי לנציגה והיא אמרה לי "ככה זה יגיע אליה, אין מה לעשות". לפני יציאתי מהסניף ראיתי את שירן מנהלת הסניף וניגשתי אליה. היא זכרה אותי, חייכה וכשאמרתי לה שברצוני לבטל את העיסקה, לקחה ממני טלפון, על פתק ואמרה בשנית את דברי חופית, שיחזרו אלי.
לא יתכן שיקרה דבר כזה, לא עברו 24 שעות מביצוע העיסקה, לפי חוק הגנת הצרכן לכל אחד יש את הזכות לבטל את העיסקה במיוחד במקרה כמו שלי. נתקלתי באטימות מוחלטת ואף אחד לא רצה לדבר אית. כמישהי שנמצאת כבר 15 שנה בחברת פלאפון נפגעתי מאוד ויצאתי משם בעלבון מוחלט. אני באה לחברת פלאפון בדרישה לבטל את העיסקה לאלתר, לחזור לתוכנית הקןדמת שלי ולהחזיר את הציוד שניתן לי תוך כדי ניצול תמימותי. אודה לעזרתכם בנדון.
עלבון, כספי, סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה