פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לפיצוי בגין טירטורים ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת פלאפון,

העתק: אתר "תלונה" באינטרנט

להלן סיפורי האישי מיום שהחלטתי שאני מעונין לסיים את ההתקשרות עם חברת פלאפון בתוכנית חיילים:

א. בחודש ינואר הלכתי לדוכן של פלאפון בקניון חיפה ושאלתי אותם איפה ניתן להחזיר את המכשיר בבאר שבע (ולהפסיק את התשלומים וכו'). אחרי בדיקה קצרה במחשב אמרה המוכרת שניתן לעשות זאת בסניף קניון הנגב בבאר שבע. [הטעיה ראשונה]
ב. כעבור מספר ימים הגעתי עם תעודת השחרור שלי לסניף קניון הנגב במטרה להחזיר את המכשיר. המוכר הנחמד שמע אותי, אמר "רק רגע אחד", וחזר עם חוברת הצעות לרכישת מכשירים חדשים. כעבור כמה דקות, כשהצלחתי להסביר לו שאני רק רוצה להחזיר את המכשיר ולא לשדרג הסתבר שבניגוד למה שאמרו לי, זוהי נקודת מכירה בלבד.
ג. המוכר בקניון הנגב אמר שאין לו שום מידע על החזרת מכשירים אבל אני יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות. במוקד שאלתי איפה ניתן להחזיר מכשיר בחיפה (ליד מגורי ההורים) והם אמרו לי ללכת ל"גרנד קניון". [הטעיה שניה]
ד. כשהגעתי ל"גרנד קניון", הראתי את תעודת השיחרור ואמרתי שאני רוצה להחזיר את המכשיר. מיד התחילה חקירה מעמיקה: למה אתה רוצה להחזיר? עם מה תדבר? באיזו חברה אחרת אתה מנוי? כמה אתה משלם להם? וכו' וכו'. בשלב מסוים קטעתי את החקירה ואז הסתבר שבגרנד קניון יש נקודת מכירה ואפילו נקודת שירות טכני אבל אין אפשרות להחזיר מכשיר "אין מה לעשות, האפשרות הזאת לא קיימת לי במחשב...". הפקידה ראתה את התעודה ואמרה לי ללכת איתה למרכז השירות במרכז הקונגרסים. [הטעיה שלישית]
ה. כעבור מספר ימים הגעתי מלא ציפיות למרכז הקונגרסים, הראתי את התעודה וביקשתי להחזיר את המכשיר. המוכרת אמרה : "אין שום בעיה" לקחה את התעודה ומיד החזירה לי אותה "זאת לא תעודת שחרור, זאת תעודת הערכה". אבל זה מה שקיבלתי בשחרור, זה מוכיח שאני כבר לא חייל וזה בדיוק מה שהראתי לפקידים בקניון הנגב ובגרנד קניון! בשני המקומות אמרו לי לבוא עם התעודה למקום האחר! זאת כבר ממש חוצפה אבל שום דבר לא עזר. עם זאת, נאמר לי פתאום ע"י הפקידה שאפשר פשוט להביא תעודת חוגר מילואים.
ו. בניסיון החמישי באתי שוב מצויד בכל המסמכים והתעודות ודרשתי גם להחזיר את הפלאפון וגם לבטל את הקנסות על אי שימוש (65 ש"ח)שהצטברו במשך התקופה שטורטרתי. אחרי וויכוח קצר עם הפקידה רותם בר היא הלכה למנהל ובסוף אמרה שיבוטלו כל הקנסות ושאראה זאת בחשבונית הבאה ושאין צורך לשלם עמלת יציאה בתוכנית שבה אני נמצא. ביקשתי לקבל אישור מודפס אבל הפקידה אמרה שאין לה אפשרות לתת אישור כזה. [הטעיה רביעית]

מלא אמונה בחברת פלאפון חזרתי הביתה, אבל הסיפור לא נגמר כל כך מהר.

ז.כעבור שבועיים קיבלתי בדואר מעטפה מפלאפון. פתחתי אותה ובתוכה היתה חשבונית על סך 814 ש"ח. לא רק שלא ביטלו את הקנסות כפי שהובטח אלא גם הוסיפו לחשבונית קנס נוסף ועוד עמלת יציאה של 805 ש"ח!!!
ח.מאותו רגע במשך השבועות הבאים דיברתי 9 פעמים עם נציגים של פלאפון (רונה, גיל, דניאל, אבי ברי, פולינה, מירב ועוד שניים שלא רשמתי את שמם). כל אחד ואחד מהם הבטיח שעמלת היציאה הינה טעות והיא תבוטל ושיחזור אלי לגבי שאר הקנסות אחרי בירורים. כמובן שאף אחד לא חזר אלי אלא אני הייתי צריך להתקשר שוב ושוב.
לאחר מספר שבועות והרבה שיחות טלפון הוחזר הכסף שנלקח בלי סיבה לחשבון הבנק שלי.

עכשיו אחרי שהוחזר הכסף הגזול אני דורש פיצוי כספי עבור כל הזמן שטורטרתי על ידי נציגי פלאפון ועל עוגמת הנפש.
סך כל הזמן של הנסיעות ושיחות הטלפון הוא יותר מ- 5 שעות (נסיעה לקניון הנגב, נסיעה לגרנד קניון, נסיעות למרכז הקונגרסים, ו-9 שיחות טלפון).

מחכה לתגובתכם.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר רנרט בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה