פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ע"י נציגת מכירות פאלפון חוצות המפרץ נושא התלונה:
כנפי דרורה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/12/2013 הגענו לסניף פאלפון לשדרג את הטלפון הנייד,לאחר המתנה ארוכה קיבלה אותנו נציגה שהציעה לנו טלפון שהוא לא יקר כי אנחנו אנשים מבוגרים ולא כל כך מתמצאים בטלפונים החדשים והמשוכללים וגם לאמא שלה היא קנתה כזה,הסכמנו לדברים שלה וכן היא אמרה לנו שמגיעה לנו מתנה על השידרוג והוציאה קופסה שאלנו מה זה היא אמרה טאבלט בעלי שאל מה עושים עם זה והיא אמרה שהנכדים ידעו מה לעשות,שמחנו קיבלנו מתנה ושדרגנו את הטלפון.חודשיים לאחר מכן אנחנו רואים בחן הפאלפון שאנחנו מחוייבים בסכום של44.90 שח למשך 36 חודשים.צלצלנו לחברה אמרו גשו לסניף שבו רכשתם את המכשיר פנינו לסניף חוצות המפרץ.נענינו שיפנו אלינו מיחסי הציבור של החברה,לאחר תקופת מה התקשרו אלינו הסברנו את הבעיה והנציגה אמרה שהיא תוציא את ההקלטה של השיחה מאחר וכל השיחות אצלהם מוקלטות ותבדוק אם נאמר מתנה,למחרת חזרה אלינו ובישרה לנו שאין הקלטה של השיחה ואנחנו חתומים על קבלת הטאבלט כלומר שהסכמנו לקניה וחתמנו על המסמכים.לא עזרו לנו כל ההסברים שלא התכוונו לרכוש טאבלט ואין לנו צורך בו ואנחנו מבקשים להחזיר את הטאבלט ולקבל את כספנו חזרה. אנו מבקשים את עזרתכם. להפסקת החיוב ולקבל את הכסף שנוכה לנו.בכבוד רב ובתודה מראש דרורה כנפי
כספי+עלבון שבנקל ניתן היה לרמות אותנו סוג הנזק :
הפסקת החיוב והחזרת הכסף שנוכה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה