פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לביטול עסקה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי נכנסתי לסניף פלאפון אשדוד (מרכז שרות) על מנת לתקן מכשיר מסוג גלאקסי 2 שהיה ברשותי. כמובן שאיך שהגעתי לנציג השרות שהיה אדיב ונחמד מאוד הוצע לי לשדרג את המכשיר לגלאקסי 5 בעלות של 3600 ₪ ב- 6 תשלומים. אמרתי לו שאין לי עניין לשדרג היות ונותרו לי 12 תשלומים לגלאקסי 2 מפה לשם הוא הצליח לשכנע אותי לשדרג ואני לא השקעתי מחשבה רבה לסירוב. יצאתי משם מהורהרת לחלוטין עם המכשיר בידיעה שיש לי 14 יום לבטל את העסקה לאחר עיון בהסכם שקיבלתי מפלאפון ועליו חתמת. לאחר סופ"ש ללא שינה ממחשבות איך השתכנעתי למשהו שלא רציתי חזרתי לסניף באשדוד הבוקר עברו למיטב ספירתי 2 ימי עסקים. כשהגיע תורי, ניגשתי לבחורה מקסימה בשם אדוה וביקשתי לבטל העסקה. לתדהמתי נאמר לי שלא אוכל לבטל העסקה מאחר ועשיתי שימוש בנייד (שיחות כ- 30 דקות) הסברתי לה שהשימוש היה בלית ברירה היות ויש לי 5 ילדים קטנים אני חייבת להיות זמינה וכן, כרטיס הסים שמוכרים עם הגלאקסי 5 קטן יותר ואינו תואם לשום מכשיר אחר ישן יותר לכן לא יכולתי לתקשר מטלפון אחר. שאלתי היכן בהסכם שלהם כתוב שאם נעשה שימוש במכשיר לא ניתן לבטל את העסקה, היא אמרה שלא כתוב שם והפנתה אותי לחוק הגנת הצרכן. כמובן שהיא גם הציעה לי להחליף מכשיר בעלות של 2000 ₪. היא הסכימה לקחת את המכשיר חזרה ולבטל את העסקה של הגלאקסי 5 בתנאי שאקח מכשיר אחר. היכן זה כתוב בהסכם שלהם? אז זהו שלא כתוב! היעלה על הדעת שבהסכם של פלאפון לא מצויין סעיף בנושא השימוש במכשיר? היעלה על הדעת שאני כצרכנית צריכה לנבור בחוק הצרכנים? לא התפקיד של פלאפון ליידע אותי בע"פ לפחות ועל אחת כמה וכמה בכתב שלא אוכל לבטל את העסקה אם אדבר בו? ככשאלתי האם יש עם מי לדבר במרכז שרות נאמר לי שלא. במילים אחרות דברי לקיר.... מישהוא יכול לעזור? אני בייאוש, חייבת לבטל את העסקה
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה