|
|
|
|
|
|
החשבונות מיועדות לקהל הנמענים ב-21 לכל חודש ומגיעים באינטרנט בתאריך 28 לחודש |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
הסניף הראשי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
חברת פאלפון מסימת את החשבון של החודש ב21 לחודש
ומובן שאחרי יומים שלושה תגיש חשבון לנמענים אבל צריך לחכות עד כמעט סוף החודש לתאריך 28 לחודש לקבלת החשבון.
זה הפרת התיחבות להגיש את החשבון עד ה-21 לחודש האחרון הם מגישים את החשבון בסוף החודש ב28 לחודש .
|
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר - אחראית פניות לקו |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם הלקוח ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה,
תמר |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|