פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה, הטעיה ורמאות מצד חברת "פלאפון" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר קיבלתי שיחת טלפון מנציג של חברת פלאפון. הוצע לי שאם אנייד שלושה מנויים שברשותי לחברת פלאפון, אשלם 75 ש"ח לחודש עבור מנוי, עם גלישה בנפח 5GB בחודש, לשנה. מכיוון שמדובר בשלושה מנויים, את כרטיסי הסים אקבל ללא עלות. נציגת השירות הייתה נחמדה מאוד והשתכנעתי.
כשהגיעה החשבונית הראשונה, חוייבתי בכ-150 ש"ח על כרטיסי הסים, למרות שהובטח לי אחרת. בשיחה עם נציגת השירות שניידה אותי נאמר לי שזו טעות ושאזוכה בחשבון הבא. מאז, במשך ארבעה חודשים, הובטח לי כי "בחשבונית הבאה תקבל את הזיכוי", אך באף חשבונית לא זוכיתי. במשך ארבעה חודשים, בכל שיחה עם נציג שירות נשאלתי מי הנציג שחיבר אותי, נתבקשתי להסביר מה הובטח לי ולהמתין בזמן שמבררים את הנושא. בשיחות המייגעות, שנמשכו לרוב 15-30 דקות, הובטח לי כי בתוך שלושה-ארבעה ימים יחזור אלי מנהל בכיר יותר, הובטח שהנושא הועבר לטיפול, וכו'. אף אחת מאותן הבטחות לא קוימה. למרות ההבטחות, מעולם לא חזר אלי נציג שירות כשהובטח, ומיותר לציין שאת הזיכוי לא קיבלתי בחשבונית הבאה. כשאמרתי לנציגת השירות שאני מעוניין לקבל את הזיכוי באופן מיידי כי אני מתכוון להתנתק מפלאפון, נאמר לי שאם אתנתק לא בהכרח אקבל את הזיכוי בחזרה. אם ארצה להתנתק אצטרך לתאם איתם כדי לברר איך אקבל את הזיכוי. בשיחות ההמשך, שבהן טענתי שהדבר אינו חוקי וכי אתבע את חברת פלאפון, דבר לא השתנה.
באחת החשבוניות שמתי לב שבאותיות הקטנות מצויין כי הגלישה בנפח 5GB, יחד עם שירות נוסף שמעולם לא שמעתי עליו, ניתנו לי בחינם לשלושה חודשים ולאחר מכן אחוייב בכ-30 ש"ח למנוי אם לא אבטלם. כשהתקשרתי לפלאפון וטענתי שהובטח לי בעל פה שנפח הגלישה הינו לשנה, בתחילה נאמר לי, על ידי הנציגה שניידה אותי, שהתנאים הם לחצי שנה אך ניתן יהיה להאריך לשנה. בשיחת המשך עם נציגה אחרת נאמר לי למעשה שאין לי דרך להוכיח שאלה התנאים שהובטחו לי, ושגם אם באמת הובטח לי - זה לא משנה כי נציגת השירות אינה יכולה להבטיח לי דבר שפלאפון אינה מציעה. כשטענתי ששיקרו לי ושאתנתק - הנציגה לא התרגשה במיוחד. ביקשתי שיבטלו לי את כל השירותים שקיבלתי כ"הטבה" ונאמר לי שהם בוטלו. בחשבונית הבאה, לא רק שלא קיבלתי את הזיכוי על כרטיסי הסים - חוייבתי על השירותים אותם ביקשתי לבטל. כשהתקשרתי לחברת פלאפון נאמר לי שלא מצויין בשום מקום שביקשתי לבטל את השירותים, אך שניתן לבצע האזנה לשיחה הקודמת שביצעתי עם נציגי פלאפון.

הנושא "הסתיים" בשיחת טלפון בשבוע שעבר. בנוגע לשירותים שביקשתי לבטל, נאמר לי כי בוצעה האזנה לשיחה הקודמת וכי לא ביקשתי לבטל את השירותים (אמרתי שאין זה באחריותי לזכור באיזו מהשיחות ביקשתי שהשירותים יבוטלו, אך לשווא). בנוגע לכרטיסי הסים, נאמר לי פשוט כי "לא יהיה זיכוי". כששאלתי איך ייתכן שלאחר ארבעה חודשים של הבטחות, פתאום הוחלט שלא אקבל זיכוי, נאמר לי שהמנהל של נציגת השירות שניידה אותי טוען שמ כדי כיוון שמדובר על טענה מדצמבר, וכי הנציגה עצמה מכחישה שהבטיחה לי זיכוי (למרות שבשיחות עימה לא רק שלא הכחישה אבל הבטיחה כי הנושא יטופל), לכן החליט כי לא אזוכה. פשוט כך.
מעולם לא קיבלתי שירות כה מבזה מחברת תקשורת, או מכל חברה אחרת. לאורך חודשים שיקרו לי בשיחות טלפון, הבטיחו הבטחות שווא ונמנעו מלהחזיר לי את כספי.
כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי מלא פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה